Kartyonline.pl: ponad 10.000 użytkowników

Opublikowano: 24 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Kartyonline.pl – pierwszy polski portal o kartach płatniczych zyskuje coraz szerszą rzeszę czytelników. W marcu 2004 funkcjonujący od roku portal po raz pierwszy znalazł się wśród witryn monitorowanych w ramach badania internetowego Prawdziwy Profil.

Badanie wykazało, że w styczniu 2004 portal Kartyonline.pl posiadał 10.827 unikalnych użytkowników. W całym miesiącu strony portalu zostały wyświetlone aż 93.335 razy.
Wewnętrzne statystyki portalu pokazują, że liczba jego użytkowników powiększa się w każdym miesiącu o 25%. To dowodzi wysokiej wartości merytorycznej i użyteczności zgromadzonych w nim materiałów, co doceniają goście portalu.

Kartyonline.pl stara się także być w stałym kontakcie z czytelnikami. Jednym ze sposobów ich nagradzania są prowadzone wraz z partnerami portalu konkursy wiedzy o kartach płatniczych. Dotychczas odbył się konkurs organizowany wraz z Visa International, a sponsorem kolejnego będzie mBank.

Kartyonline.pl to jedyny polski portal zajmujący się kompleksowo rynkiem kart płatniczych i ofertą banków w tym zakresie. Jest przeznaczony zarówno dla profesjonalistów: pracowników banków i osób zwianych z wydawnictwem kart, jak i dla klientów poszukujących informacji o kartach. Portal zapewnia najświeższe informacje z branży kartowej oraz artykuły dotyczące ważnych problemów rynku i klientów. Całość uzupełniają przeglądy oferty banków, dział ciekawostek, galeria kart oraz wyszukiwarka bankomatów.

W lutym 2004 w portalu po raz pierwszy pojawiły się reklamy. Strona należy do sieci reklamy internetowej firmy ARBOmedia.

http://www.kartyonline.pl

Sylwester KozakKartyonline.pl: ponad 10.000 użytkowników

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.