8 grudnia Dominik Kaznowski rozpoczął współpracę z portalem nasza-klasa.pl. Do końca października, Kaznowski był odpowiedzialny za strategię marek internetowych Agory. W Naszej Klasie zajmie się obszarem business development.
W ostatnim czasie Nasza Klasa Sp. z o.o. przeszła szereg zmian związanych z przebudową struktury organizacyjnej i nowym podziałem kompetencji, w wyniku których powstał autonomiczny dział handlowy. Kaznowski będzie pracował z tym działem nad rozwojem oferty biznesowej oraz będzie odpowiadał za nowe przedsięwzięcia biznesowe.
„Cieszymy się, że Dominik dołączył do naszego zespołu i w ramach działu handlowego będzie rozwijał portal od strony biznesowej” – mówi Tomasz Przybyłowicz, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Naszej Klasie.
“Znajomość rynku i kompetencje Dominika na pewno pomogą jeszcze pełniej realizować plany rozwojowe portalu” – dodaje Arkadiusz Pernal, Prezes Naszej Klasy.
Dominik Kaznowski swoją decyzję o rozpoczęciu pracy dla portalu przedstawia w następujący sposób: „Nasza-klasa.pl odniosła olbrzymi sukces, nie tylko na rynku serwisów społecznościowych, ale na rynku internetowym w ogóle. To dobry moment, by przekuć to osiągnięcie także w sukces biznesowy. Wierzę, że w krótkim czasie uda się wprowadzić nową jakość w zakresie usług oferowanych partnerom biznesowym, reklamodawcom oraz samym użytkownikom.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.