Klienci Shopera biją rekordy sprzedaży w drugim kwartale 2024 roku

Klienci Shopera wygenerowali rekordowo wysoką sprzedaż w drugim kwartale 2024 r. Spółka pochwaliła się kilkukrotnie wyższym od konkurencji wzrostem GMV omnichannel, które wyniosło 3,5 miliarda złotych, rosnąc 61% rok do roku.

7 sierpnia 2024 roku Shoper opublikował wstępne wyniki finansowe za drugi kwartał 2024 r. Spółka osiągnęła rekordowe wzrosty w każdym ze wskaźników. GMV omnichannel (łączna wartość transakcji wygenerowanych przez sklepy działające na platformie Shoper, wraz z uwzględnieniem dodatkowych kanałów, tj. marketplace czy porównywarki cenowe) wyniosło 3,5 mld zł, co oznacza wzrost o 61% względem analogicznego okresu w poprzednim roku.

Klienci Shopera biją rekordy sprzedaży w drugim kwartale 2024 roku 1

GMV sklepów (czyli łączna wartość sprzedaży  wygenerowana przez sklepy internetowe działające na platformie Shoper), które wyniosło 2,6 mld zł, wskazując na 35% wzrost względem drugiego kwartału poprzedniego roku.

– Wzrosty sprzedaży sklepów internetowych działających na platformie Shoper są kilkukrotnie wyższe od konkurencji. To pokazuje, że wprowadzane innowacje realnie wpływają na efektywność sprzedażową zarówno właścicieli sklepów, jak i wzrost przychodów Spółki. – komentuje Piotr Biczysko, CFO Shoper. – Cieszy nas również wysoka rentowność, wyrażona w skorygowanym wyniku EBITDA.

Spółka pochwaliła się wysoką rentownością, EBITDA skorygowana osiągnęła 15,8 mln złotych, co oznacza 32% wzrost względem analogicznego okresu w roku poprzednim.

Wpisy promowane

Wydarzenia

4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top