Kolejna wspólna akcja Onet.pl i Procter&Gamble

2003 Internautów skorzysta z jednej z najnowocześniejszych na świecie metod wybielania zębów. Jest to kolejna wspólna inicjatywa edukacyjna Procter&Gamble i portalu Onet.pl. Poprzednie to ogólnopolska akcja „Czy masz zęby zdrowe na siódemkę”, oraz serwis edukacyjny dla młodych matek i kobiet w ciąży, prowadzony pod patronatem Instytutu Pampers.

2003 osób spośród Internautów, którzy odwiedzili nowy serwis, otrzyma niedostępny w sprzedaży zestaw wybielający Blend-a-med White Strips. Nagrodę będzie można odebrać w gabinetach dentystycznych, których adresy będą wysłane indywidualnie do każdego ze zwycięzców pocztą elektroniczną. Konkurs zakończył się 31 grudnia 2002 roku, zwycięzcy zostali powiadomieni o wynikach 3 stycznia 2003 roku.

Nowy serwis był reklamowany zarówno w Onet.pl, jak i poza poza Internetem. Kreacja reklam internetowych była dziełem agencji Hypermedia, a kampanię zaplanował Beyond Interactive, należący do domu mediowego MediaCom.

http://zdrowyusmiech.onet.pl/wybielanie.html

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top