Kolejny Partner BigChina.pl

Opublikowano: 4 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Serwis dla importerów z Chin www.BigChina.pl przeszedł ostatnio duże zmiany. Zaczął regularnie notować powyżej 100 tysięcy odsłon, wprowadził wiele ciekawych i darmowych funkcji, a także nawiązał współpracę z kolejnym dużym partnerem, BRE Bankiem.

– BigChina.pl ma bardzo dobrą reputację wśród importerów i to dopinguje nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy. Wprowadzamy wiele zmian i udogodnień w serwisie, czego efektem jest wzrost liczby odsłon o 100% w stosunku do ubiegłego roku i podpisanie kolejnej umowy strategicznej, dzięki której eksperckie treści prezentuje w serwisie już nie tylko DHL i PAIiIZ, ale także przyjazny importerom BRE Bank – mówi Prezes BigChina Sp. z o.o., Michał Łebkowski.

Oprócz cennych dla importerów artykułów, BigChina.pl przygotowała też bardzo ciekawą ofertę pomagającą importerom sprzedawać towar w Polsce. Na wzór katalogu chińskich firm i produktów, wprowadzono katalog firm polskich. Każdy importer z Chin może się za darmo zarejestrować i zaprezentować swoje produkty wraz z zdjęciami.

– Import z Chin rośnie w tempie 30% rocznie. Nie mogło to ujść naszej uwadze. Sprowadzanie towarów z Państwa Środka jest bardzo popularne, a nasza finansowa oferta w zakresie obsługi importu, bardzo sprofilowana. Współpracą z BigChina.pl wysyłamy jasny komunikat: finansowanie importu z Chin może być tak łatwe i bezpieczne, jak finansowanie zakupów w Polsce – komentuje Bogna Czepułkowska z Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku SA.

Serwis rozwija się bardzo dynamicznie. Właśnie wprowadzono kolejną funkcję – możliwość rezerwacji lotów do Chin. Łebkowski zapowiada kolejne zmiany. Nie zdradza jakie, ale jak mówi, znów będzie to coś, czego wcześniej jeszcze w Polsce dla importerów nikt nie zrobił.

www.bigchina.pl

Sylwester KozakKolejny Partner BigChina.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.