Konkurs na najlepszy blog firmowy 2009 roku

Zaczęła się  druga edycja konkursu na najlepszy polski blog firmowy roku. Ta całkowicie społeczna inicjatywa non-profit ma na celu promowanie narzędzi społecznościowych wśród polskich firm i prezentowanie zalet otwartej komunikacji.  

Zgłoszenia do konkursu można dokonać na blogu „Blogi Firmowe”. Kandydatury przyjmowane będą do 15 listopada. Jedna firma może zgłosić dowolną liczbę blogów. Jury będzie oceniało je głównie pod kątem wpływu jaki wywierają na sposób komunikowania się firmy z otoczeniem. Oceniane będą:

  • otwartość komunikacji (język, styl);
  • częstotliwość wpisów;
  • ilość autorów;
  • znaczenie bloga w komunikacji firmy (ekspozycja na stronie);
  • ilość/jakość komentarzy;
  • wygląd, nawigacja, useability.

– Polskie firmy nadal mają problemy wykorzystaniem blogów jako narzędzi komunikacji – mówi Dominik Kaznowski bloger, organizator konkursu. – Dlatego, za pomocą konkursu, chcemy promować najlepsze przykłady, edukować decydentów i zachęcać do przełamywania stereotypów w dialogu na osi firma-klient – dodaje.

Jurorzy wyłonią  zwycięzców w 4 kategoriach:

  • blog młody (3 do 6 miesięcy);
  • blog dojrzały (od 6 miechów do roku);
  • blog profesjonalny (powyżej roku);
  • blog instytucji (powyżej 3 miesięcy).

W skład jury wchodzą  Dominik Kaznowski (kaznowski.blox.pl), Jarosław Sobolewski (IAB Polska), Joanna Gajewska (Nasza-klasa.pl), Marek Woźniak (netPR), Michał  Macieżyński (Fundacja InternetPR), Maciej Budzich (Mediafun), Krzysztof Adamus (Opcom), Maciej Zawadziński (Brand New Media), Aleksander Winciorek (Think-a-head.org).
W zeszłym roku do konkursu zgłoszono 43 blogi w 3 kategoriach. Wśród blogów młodych triumfował blog Agencji Euro RSCG Sensors, w kategorii blogów dojrzałych zwyciężył blog mBanku, a za najbardziej profesjonalny uznano blog serwisu e-Lady.pl.

http://blogifirmowe.wordpress.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top