Zaczęła się druga edycja konkursu na najlepszy polski blog firmowy roku. Ta całkowicie społeczna inicjatywa non-profit ma na celu promowanie narzędzi społecznościowych wśród polskich firm i prezentowanie zalet otwartej komunikacji.
Zgłoszenia do konkursu można dokonać na blogu „Blogi Firmowe”. Kandydatury przyjmowane będą do 15 listopada. Jedna firma może zgłosić dowolną liczbę blogów. Jury będzie oceniało je głównie pod kątem wpływu jaki wywierają na sposób komunikowania się firmy z otoczeniem. Oceniane będą:
- otwartość komunikacji (język, styl);
- częstotliwość wpisów;
- ilość autorów;
- znaczenie bloga w komunikacji firmy (ekspozycja na stronie);
- ilość/jakość komentarzy;
- wygląd, nawigacja, useability.
– Polskie firmy nadal mają problemy wykorzystaniem blogów jako narzędzi komunikacji – mówi Dominik Kaznowski bloger, organizator konkursu. – Dlatego, za pomocą konkursu, chcemy promować najlepsze przykłady, edukować decydentów i zachęcać do przełamywania stereotypów w dialogu na osi firma-klient – dodaje.
Jurorzy wyłonią zwycięzców w 4 kategoriach:
- blog młody (3 do 6 miesięcy);
- blog dojrzały (od 6 miechów do roku);
- blog profesjonalny (powyżej roku);
- blog instytucji (powyżej 3 miesięcy).
W skład jury wchodzą Dominik Kaznowski (kaznowski.blox.pl), Jarosław Sobolewski (IAB Polska), Joanna Gajewska (Nasza-klasa.pl), Marek Woźniak (netPR), Michał Macieżyński (Fundacja InternetPR), Maciej Budzich (Mediafun), Krzysztof Adamus (Opcom), Maciej Zawadziński (Brand New Media), Aleksander Winciorek (Think-a-head.org).
W zeszłym roku do konkursu zgłoszono 43 blogi w 3 kategoriach. Wśród blogów młodych triumfował blog Agencji Euro RSCG Sensors, w kategorii blogów dojrzałych zwyciężył blog mBanku, a za najbardziej profesjonalny uznano blog serwisu e-Lady.pl.
http://blogifirmowe.wordpress.com
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.