Konkurs! Wygraj książkę o e-mail marketingu!

Opublikowano: 22 czerwca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Książka „Świeże podejście do e-mail marketingu, czyli o tym jak zmienić 1 złotówkę w 3796 zł… i nie tylko” napisana została przez praktyka, Pawła Salę. Dziś można ją wygrać na łamach e-biznes.pl!

Konkurs! Wygraj książkę o e-mail marketingu! 1O e-mail marketingu opowiada wydawca książki Pawła Sali:

E-mail marketing to jedna z najbardziej efektywnych form marketingu w internecie. Być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa. Jak podaje Direct Marketing Association (DMA), zainwestowanie jednej złotówki w e-mail marketing daje zwrot na poziomie 43 zł – to tak zwany wskaźnik ROI (Return On Investment). Inne badania, przeprowadzone przez ForeSee Results w 2010 roku jasno pokazują, że newsletter to druga najpotężniejsza siła, która kieruje odbiorców na naszą stronę (pierwsza to znajomość marki). Prognozy dotyczące e-mail marketingu są zachęcające – w 2013 roku na komunikację newsletterową wyda się dwa razy więcej, niż w 2008 roku. Biorąc pod uwagę przykłady kampanii realizowanych przez firmę FreshMail dla swoich Klientów, ROI z działań e-mail marketingowych może wynieść nawet 3796 zł.

Z książki dowiedzieć można się m.in.:

  • czym jest e-mail marketing?
  • jak opracować własną strategię e-mail marketingową?
  • jak tanio i efektywnie budować swoją listę subskrybentów?
  • jak zarządzać swoją listą?
  • jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu?
  • jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiększyć jej efektywność?

Paweł Sala to specjalista ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wyróżnianych i nagradzanych w takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards. Członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, w ramach których współtworzy dobre praktyki e-mail marketingu w Polsce. Autor wielu publikacji na temat e-mail marketingu, wykładowca wyższych uczelni, a także mówca na licznych konferencjach branżowych.

Konkurs!

Dzięki uprzejmości Wydawcy mamy do rozdania aż 10 egzemplarzy książki! Publikacje zdobędą autorzy dziesięciu pierwszych komentarzy umieszczonych pod tym tekstem. Prosimy o podanie prawidłowego adresu e-mail byśmy mogli skontaktować się w sprawie wysyłki.

Dawid ZarazińskiKonkurs! Wygraj książkę o e-mail marketingu!

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.