Agencja interaktywna zjednoczenie.com przygotowała wyjątkową aplikację na Facebook’u dla marki Cropp. Fani marki otrzymali kupony promocyjne z unikalnym kodem kreskowym upoważniającym do zniżki.
Akcja na Facebooku jest uzupełnieniem kampanii promocyjnej, polegającej na zbieraniu tzw. bilecików do kontroli, które można uzyskać zapisując się do bazy subskrybentów newslettera oraz dokonując zakupów w salonach Cropp na kwotę powyżej 100 zł.
Akcja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem i aprobatą wśród internautów, co świadczy o tym, iż fani marek lubią czuć się nagradzani przez ich ulubione brandy a akcje wykorzystujące takie narzędzia jak kody kreskowe, social i email marketing to doskonałe sposoby na realizację tego celu. Liczba pobranych kodów kreskowych stale rośnie, zwiększa się też liczba fanów Cropp’a na Facebook’u oraz osób zapisujących się do bazy subskrybentów newslettera. Zaledwie w ciągu trzech dni od startu akcji grono miłośników Cropp’a poszerzyło się o ponad tysiąc pięćset osób.
Wierzymy w ogromny potencjał social media. Widzimy wzrost zainteresowania marką na serwisie Facebook– mówi Marta Ożóg-Orzegowska, Brand Manager marki Cropp. Początkowo obawialiśmy się, jakie skutki może mieć wprowadzenie akcji stricte prosprzedażowej na naszym profilu Facebook’owym, który ma charakter zdecydowanie wizerunkowy. Jednak daliśmy się przekonać agencji zjednoczenie.com i wiemy, że było to słuszne posunięcie. Profity prosprzedażowe akcji ocenić będzie można w późniejszym okresie. Jest to pierwsza akcja w Polsce wykorzystująca unikalne kody kreskowe na Facebook’u.
Promocja dla marki Cropp trwa do końca stycznia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.