Wystartowała kolejna edycja konkursu „Laborka” Wirtualnej Polski. Do końca stycznia można zgłaszać do WP swoje pomysły na projekty internetowe. „Laborka” ma za zadanie pomóc użytkownikom Internetu w urzeczywistnieniu ich koncepcji na innowacje w Sieci.
Dobry pomysł to podstawa, ale doskonale wiemy, że niekiedy sam pomysł nie wystarczy – mówi Aleksandra Ciechomska, Dyrektor Pionu Business Development Wirtualnej Polski – Warto jest skorzystać z doświadczenia, możliwości technologicznych, osobowych, finansowych uznanego partnera. Wirtualna Polska, jako liczący się na rynku sieciowy gracz chętnie pomaga w realizacji ciekawych przedsięwzięć. Projekt WP pt. „Laborka” ma za zadanie wyłowić pasjonatów Sieci, ma zachęcić ich do aktywności i, przede wszystkim, pomóc im w realizacji stworzonych przez nich projektów.
Swoje pomysły w zakresie rozwiązań dla biznesu, projektów społecznościowych, multimedialnych, usług świadczonych za pośrednictwem Internetu oraz za pośrednictwem Internetu i sieci komórkowej, rozwiązań technologicznych, treści przeznaczonych do rozpowszechniania za pośrednictwem Sieci, projektów związanych z szeroko rozumianą rozrywką, nadsyłać można do WP za pośrednictwem specjalnego formularza zamieszczonego na stronie laborka.wp.pl do 31 stycznia 2009.
Główną nagrodą w konkursie jest 30 tysięcy złotych. Kolejne nagrody to 20 i 10 tysięcy złotych. Nagrodami dodatkowymi są staże lub zatrudnienie w Wirtualnej Polsce oraz możliwość współwdrażania projektów w portalu.
Do pierwszej edycji „Laborki” zgłoszono ponad 300 projektów, z których do kluczowego, III etapu, przeszło 15 – mówi Magdalena Jarkowiec z Działu Projektów Internetowych Wirtualnej Polski – Wyłaniając zwycięzców braliśmy pod uwagę innowacyjność, wymagania technologiczne konieczne do wdrożenia pomysłu w życie, zapotrzebowanie rynkowe. Jeden z nagrodzonych projektów już na dniach ujrzy światło dzienne. Współpracujemy też z laureatami I odsłony konkursu.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.