Wystartowała kolejna edycja konkursu „Laborka” Wirtualnej Polski. Do końca stycznia można zgłaszać do WP swoje pomysły na projekty internetowe. „Laborka” ma za zadanie pomóc użytkownikom Internetu w urzeczywistnieniu ich koncepcji na innowacje w Sieci.
Dobry pomysł to podstawa, ale doskonale wiemy, że niekiedy sam pomysł nie wystarczy – mówi Aleksandra Ciechomska, Dyrektor Pionu Business Development Wirtualnej Polski – Warto jest skorzystać z doświadczenia, możliwości technologicznych, osobowych, finansowych uznanego partnera. Wirtualna Polska, jako liczący się na rynku sieciowy gracz chętnie pomaga w realizacji ciekawych przedsięwzięć. Projekt WP pt. „Laborka” ma za zadanie wyłowić pasjonatów Sieci, ma zachęcić ich do aktywności i, przede wszystkim, pomóc im w realizacji stworzonych przez nich projektów.
Swoje pomysły w zakresie rozwiązań dla biznesu, projektów społecznościowych, multimedialnych, usług świadczonych za pośrednictwem Internetu oraz za pośrednictwem Internetu i sieci komórkowej, rozwiązań technologicznych, treści przeznaczonych do rozpowszechniania za pośrednictwem Sieci, projektów związanych z szeroko rozumianą rozrywką, nadsyłać można do WP za pośrednictwem specjalnego formularza zamieszczonego na stronie laborka.wp.pl do 31 stycznia 2009.
Główną nagrodą w konkursie jest 30 tysięcy złotych. Kolejne nagrody to 20 i 10 tysięcy złotych. Nagrodami dodatkowymi są staże lub zatrudnienie w Wirtualnej Polsce oraz możliwość współwdrażania projektów w portalu.
Do pierwszej edycji „Laborki” zgłoszono ponad 300 projektów, z których do kluczowego, III etapu, przeszło 15 – mówi Magdalena Jarkowiec z Działu Projektów Internetowych Wirtualnej Polski – Wyłaniając zwycięzców braliśmy pod uwagę innowacyjność, wymagania technologiczne konieczne do wdrożenia pomysłu w życie, zapotrzebowanie rynkowe. Jeden z nagrodzonych projektów już na dniach ujrzy światło dzienne. Współpracujemy też z laureatami I odsłony konkursu.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.