Lepsze wyniki INTERIA.PL

Opublikowano: 15 grudnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Przy obserwowanym dynamicznym wzroście rynku internetowego w Polsce, w szczególności rosnącym popycie na usługi świadczone przez Internet oraz reklamę internetową, INTERIA.PL utrzymuje imponującą dynamikę wzrostu gotówkowych przychodów. Od początku roku do końca listopada suma przychodów gotówkowych portalu o 59% przewyższyła sumę analogicznych przychodów osiągniętych w identycznym okresie zeszłego roku.

Gotówkowe przychody INTERIA.PL ze sprzedaży reklamy w listopadzie 2004 r. były o 121% wyższe od przychodów z tego samego tytułu w listopadzie ubiegłego roku. Jeszcze wyższa, niż w przypadku tylko reklamy, była dynamika wzrostu wszystkich przychodów gotówkowych portalu. W listopadzie br. przychody te były o 141% wyższe od osiągniętych w listopadzie 2003 r.

– Wyniki INTERIA.PL są efektem konsekwentnej realizacji przyjętej przez Zarząd strategii działania, nakierowanej na szybki organiczny wzrost portalu – komentuje sukcesy spółki Jacek Pasławski, Prezes Zarządu. – Jestem szczególnie zadowolony mogąc odnieść nasze dane o przychodach do danych publikowanych przez naszą bezpośrednią konkurencję i widzę, że rośniemy zdecydowanie szybciej oraz powiększamy udział w rynku.

– Wierzę, że determinacja w udostępnianiu użytkownikom kolejnych usług, które planujemy uruchomić w najbliższym czasie, zaowocuje jeszcze bardziej dynamicznym wzrostem przychodów z reklamy i z pozostałych sfer działalności portalu, a tym samym dalszym zwiększaniem naszego udziału w rynku – przekonuje Jacek Pasławski.

Według badania NetTrack instytutu SMG/KRC w trzecim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej portalu w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 55% a znajomość wspomagana marki wyniosła 78%. Zgodnie z audytem oglądalności stron internetowych systemem gemiusTraffic w listopadzie portal INTERIA.PL odwiedziło 8,2 mln unikalnych użytkowników, którzy powracali na strony portalu 47,6 mln razy w ciągu miesiąca i spędzali na stronach portalu średnio 1 godzinę 22 minuty. W porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku oznacza to wzrost liczby unikalnych użytkowników portalu o 39,3%.

http://www.interia.pl

Sylwester KozakLepsze wyniki INTERIA.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.