Letnia oferta reklamowa Wirtualnej Polski

Opublikowano: 26 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , ,

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza letnią ofertę promocyjną. Obejmuje ona emisję reklam w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia. Dotyczy takich form reklamowych WP jak: spoty wideo, pakiety zasięgowe, reklamy nieinwazyjne i reklamy behawioralne, kreacje prezentowane na stronie głównej portalu, kampanie realizowane w modelu CPM.

Od 1 lipca do każdego zamówienia reklamy wideo w portalu klient otrzyma 50% odsłon gratis. Promocja obejmuje zarówno „klasyczny” In-Stream VideoAd, jak też formy reklamy wideo, emitowane przed materiałem redakcyjnym WP.tvOnStream Toplayer i Bottomlayer. Cechą charakterystyczną kreacji OnStream Toplayer oraz Bottomlayer jest możliwość ich automatycznego zastosowania w kontekście telewizyjnym – kreacja wpasowana jest w okno ekranu playera. Propozycja 50% odsłon gratis dotyczy wszystkich 12 kanałów tematycznych telewizji internetowej WP.tv. Cena bazowa dla wymienionych form to 50 złotych za 1000 odsłon.

W przypadku kampanii w modelu CPM oferta obejmuje 25% odsłon gratis do każdego zamówienia w wybranych serwisach. Promocja dotyczy także pakietów WPZasięg, WPSmart (reklamy nieinwazyjnej) oraz WPCore (reklamy behawioralnej). Zamawiając którykolwiek z pakietów reklamodawca otrzymuje dodatkowe 10% odsłon. Promocją objęte są zamówienia na kwotę powyżej 5 tysięcy złotych netto.

Oferta obejmująca stronę główną WP dotyczy:

  • pasków reklamowych – wyświetlane przy każdej odsłonie strony głównej są obecnie tańsze o 25%;
  • mini skyscrapera oraz midboxa – w ramach promocji oferowane są w cenie 30 tysięcy złotych Rate Card (cena przed promocją – 50 tysięcy złotych), za emisję kreacji na stronie głównej przez jeden dzień;
  • WPboxu – reklamodawca ma obecnie możliwość zakupu kreacji w modelu FF (flat fee) za65 tysięcy złotych, czyli w cenie emisji 3 odsłon do użytkownika.

Pozostałe formy reklamowe w kampaniach jednodniowych na stronie głównej są, w ramach letniej promocji Biura Reklamy WP, tańsze o 10%.

Tomasz UchańskiLetnia oferta reklamowa Wirtualnej Polski

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski