Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza letnią ofertę promocyjną. Obejmuje ona emisję reklam w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia. Dotyczy takich form reklamowych WP jak: spoty wideo, pakiety zasięgowe, reklamy nieinwazyjne i reklamy behawioralne, kreacje prezentowane na stronie głównej portalu, kampanie realizowane w modelu CPM.
Od 1 lipca do każdego zamówienia reklamy wideo w portalu klient otrzyma 50% odsłon gratis. Promocja obejmuje zarówno „klasyczny” In-Stream VideoAd, jak też formy reklamy wideo, emitowane przed materiałem redakcyjnym WP.tv – OnStream Toplayer i Bottomlayer. Cechą charakterystyczną kreacji OnStream Toplayer oraz Bottomlayer jest możliwość ich automatycznego zastosowania w kontekście telewizyjnym – kreacja wpasowana jest w okno ekranu playera. Propozycja 50% odsłon gratis dotyczy wszystkich 12 kanałów tematycznych telewizji internetowej WP.tv. Cena bazowa dla wymienionych form to 50 złotych za 1000 odsłon.
W przypadku kampanii w modelu CPM oferta obejmuje 25% odsłon gratis do każdego zamówienia w wybranych serwisach. Promocja dotyczy także pakietów WPZasięg, WPSmart (reklamy nieinwazyjnej) oraz WPCore (reklamy behawioralnej). Zamawiając którykolwiek z pakietów reklamodawca otrzymuje dodatkowe 10% odsłon. Promocją objęte są zamówienia na kwotę powyżej 5 tysięcy złotych netto.
Oferta obejmująca stronę główną WP dotyczy:
- pasków reklamowych – wyświetlane przy każdej odsłonie strony głównej są obecnie tańsze o 25%;
- mini skyscrapera oraz midboxa – w ramach promocji oferowane są w cenie 30 tysięcy złotych Rate Card (cena przed promocją – 50 tysięcy złotych), za emisję kreacji na stronie głównej przez jeden dzień;
- WPboxu – reklamodawca ma obecnie możliwość zakupu kreacji w modelu FF (flat fee) za65 tysięcy złotych, czyli w cenie emisji 3 odsłon do użytkownika.
Pozostałe formy reklamowe w kampaniach jednodniowych na stronie głównej są, w ramach letniej promocji Biura Reklamy WP, tańsze o 10%.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.