T3, jeden z najbardziej znanych na świecie magazynów shoppingowych traktujący o nowych technologiach i elektronicznych gadżetach będzie wydawany także w Polsce. Pierwszy numer polskiej edycji w kioskach już w październiku.
Magazyn T3 to jeden z najpopularniejszych i najbardziej znanych na świecie tytułów shoppingowo-lifestylowych piszący o nowych technologiach i elektronicznych gadżetach. Obecny jest w Wielkiej Brytanii od ponad dziesięciu lat, ma swoje wydania w 23 krajach, teraz będzie także po polsku.
Magazyn T3 jest pismem z segmentu premium, charakteryzującym się bardzo wysoką jakością wydania i efektownymi fotografiami prezentowanych produktów. Jest tworzony z myślą o czytelnikach, dla których elektronika i najnowsze technologie mają równie duże znaczenie jak dobór ubrania, samochodu czy sposób spędzania wolnego czasu. To rodzaj przewodnika dla konsumentów mówiącego co jest nowego na rynku, co warto kupić i dlaczego. Wiele z przedmiotów prezentowanych na łamach T3 to zapowiedzi, które na sklepowych półkach dopiero się pokażą.
W Polsce magazyn będzie wydawany przez wydawnictwo AVT, które ma w swoim portfolio ponad 20 tytułów, głównie branżowych i hobbystycznych. Najmocniejsze tytuły AVT to budownictwo i urządzanie wnętrz, elektronika i muzyka. Wydawnictwo jest także właścicielem Internet Maker oraz Magazynu Internet.
Pierwszy numer ma trafić do kiosków w drugiej połowie października w cenie 9.80 zł. Bezpłatną półroczną prenumeratę magazynu T3 można wygrać w serwisie Techcity.pl – strona konkursowa: http://www.techcity.pl/konkurs.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.