Majowy zasięg ARBOmedia Polska

Opublikowano: 4 sierpnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według ostatnich wyników badania Megapanel PBI/Gemius ARBOmedia uplasowała się w maju na pierwszym miejscu wśród sieci i biur reklamy internetowej osiągając rekordowy w historii badania zasięg – 12 milionów internautów.
ARBOmedia Polska od ponad roku odnotowuje miesięczny zasięg przekraczający 10 mln internautów. Dzięki temu firma znajduje się w czołówce rankingu sieci i biur reklamy internetowej. Wynik 12 mln jednak czyni z ARBOmedia lidera rynku. Sieć ARBOmedia Polska dotarła w maju do 85,62% polskich internautów (Megapanel PBI/Gemius, 11.2005 – 05.2007).

Comiesięczne wyniki Megapanelu nie tylko umacniają pozycję ARBOmedia Polska, lecz także pokazują pogłębiającą się przewagę sieci reklamowych nad portalami. Nowych użytkowników witryn tematycznych przybywa znacznie szybciej niż wszystkich internautów w Polsce. Natomiast dynamika wzrostu zasięgu portali nie przewyższa wartości tego wskaźnika dla całego rynku. Wyjątek stanowią portale Gazeta.pl i O2.pl, które w ciągu ostatnich sześciu miesięcy badania odnotowały wzrost na poziomie analogicznie 17,8% i 10,2% (Megapanel PBI/Gemius, 11.2006-05.2007). Od listopada 2005 roku w czołówce rankingu zasięgów znajdują się trzy największe sieci reklamowe. Zasięgi portali ogólnotematycznych natomiast nadal nie przekraczają 10 mln (Megapanel PBI/Gemius, 11.2005-05.2007).

www.arbomedia.pl

Hanna LaskowskaMajowy zasięg ARBOmedia Polska

Podziel się!

O autorze

hania