Według ostatnich wyników badania Megapanel PBI/Gemius ARBOmedia uplasowała się w maju na pierwszym miejscu wśród sieci i biur reklamy internetowej osiągając rekordowy w historii badania zasięg – 12 milionów internautów.
ARBOmedia Polska od ponad roku odnotowuje miesięczny zasięg przekraczający 10 mln internautów. Dzięki temu firma znajduje się w czołówce rankingu sieci i biur reklamy internetowej. Wynik 12 mln jednak czyni z ARBOmedia lidera rynku. Sieć ARBOmedia Polska dotarła w maju do 85,62% polskich internautów (Megapanel PBI/Gemius, 11.2005 – 05.2007).
Comiesięczne wyniki Megapanelu nie tylko umacniają pozycję ARBOmedia Polska, lecz także pokazują pogłębiającą się przewagę sieci reklamowych nad portalami. Nowych użytkowników witryn tematycznych przybywa znacznie szybciej niż wszystkich internautów w Polsce. Natomiast dynamika wzrostu zasięgu portali nie przewyższa wartości tego wskaźnika dla całego rynku. Wyjątek stanowią portale Gazeta.pl i O2.pl, które w ciągu ostatnich sześciu miesięcy badania odnotowały wzrost na poziomie analogicznie 17,8% i 10,2% (Megapanel PBI/Gemius, 11.2006-05.2007). Od listopada 2005 roku w czołówce rankingu zasięgów znajdują się trzy największe sieci reklamowe. Zasięgi portali ogólnotematycznych natomiast nadal nie przekraczają 10 mln (Megapanel PBI/Gemius, 11.2005-05.2007).
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.