Serwis Flickr.com gromadzący materiały zdjęciowe niebawem przejdzie metamorfozę. Decyzja o zmianie wyglądu strony, jej interfejsu i prezentacji zdjęć została podjęta z uwagi na rosnącą konkurencję w branży.
Razem z serwisami Google Plus, Picasa, Facebook i Instagram, Flickr pozostaje popularną witryną ze zdjęciami. Pomimo tego, że konkurenci serwisu rozwijają się dynamicznie, to nadal Flickr.com broni swoją pozycję rynkową. Jest to serwis pozwalający na publikowanie przez użytkowników zdjęć online, niezależnie od tego, czy są to amatorzy czy profesjonalni fotografowie. Od pewnego czasu Flickr.com stawia na zdjęcia wykonywane przez iPhone`y, które mogą zostać bezpośrednio przesyłane do serwisu.
Metamorfoza strony Flickr.com najprawdopodobniej nastąpi 28 lutego 2012 roku. Gruntowne zmiany wyglądu i funkcjonalności strony są konieczne, na co od pewnego czasu wskazują sami użytkownicy Flickr.com. Dyrektor Flickr, Markus Spiering powiedział w wywiadzie dla witryny BetaBeat, że planowana jest znacząca zmiana podziału strony serwisu oraz wyświetlania zdjęć. Zmiany obejmą prezentację zdjęć w większej rozdzielczości, z mniejszą ilością białych znaków i bardziej dopracowanym układem.
Nowa wersja serwisu Flickr.com będzie miała odmieniony interfejs, inny sposób przesyłania zdjęć, a sama witryna nabierze większego charakteru społecznościowego. Interfejs, który odpowiada na Flickr.com za przesyłanie zdjęć na serwer ma stać się bardziej nowoczesny i intuicyjny. Będzie on działa na zasadzie drag and drop, przez co zarządzanie fotografiami użytkowników będzie prostsze.
Flickr obniżył w ostatnim miesiącu również koszty usługi Premium – Pro Flickr. Na co dzień do serwisu Flickr.com przesyłanych jest ponad 3,5 mln zdjęć. Według serwisu BetaBeat, Flickr API pozostaje jednym z najbardziej popularnych interfejsów API publicznego. Już w 2010 roku Flickr.com przeszedł oczekiwane odświeżenie strony.
Za: BetaBeat.com
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.