easygo.pl i GlaxoSmithKline dbają o zdrowie polskich turytów. Portal turystyczny wspólnie z koncernem farmaceutycznym przygotowali akcję edukacyjno-promocyjną związaną z profilaktyką zdrowotną i zagrożeniami zarażenia się malarią w czasie podróży egzotycznych. Ideą powstania akcji jest zwiększające się zainteresowanie naszych rodaków wyjazdami w dalekich kierunkach. W pierwszym kwartale 2008 roku rezerwacji do krajów egzotycznych było w easygo.pl aż o 70% więcej niż rok wcześniej.
Malaria jest obecnie jedną z trzech najważniejszych, oprócz AIDS i gruźlicy, chorób zakaźnych w świecie. Szacuje się, że 40-45% ludności na świecie (w ponad 100 krajach) żyje na terenach zagrożonych malarią. Większość przypadków (ponad 85%) przypada na rejony Afryki, na południe od Sahary. Liczbę nowych zachorowań szacuje się na 300-500 milionów rocznie, a liczbę zgonów na 1,5-2,7 milionów każdego roku.
Takich danych nie sposób bagatelizować. Dlatego patrząc na zwiększające się zainteresowanie wyjazdami Polaków do krajów z potencjalnym zagrożeniem malarycznym powstał nowy projekt easygo.pl – Mamy własny sposób patrzenia na turystykę i wewnętrzną potrzebę wczesnego doradztwa profilaktycznego – wyjaśnia zasady kolejnej akcji portalu Andrzej Glapiak, PR manager w easygo.pl – Nie straszymy, ale uwrażliwiamy, pokazujemy, doradzamy, uczymy. Rok temu uruchomiliśmy letnią akcję związaną z profilaktyką i bezpiecznym korzystaniem ze słońca, którą w zimie poszerzyliśmy o ochronę skóry przed wiatrem i mrozem. Z wielką przyjemnością dołączamy dziś do niej kolejny segment. Tym razem związany bezpośrednio ze zdrowiem naszych klientów. Przecież ono jest najważniejsze.
Akcja oparta została o specjalny, dedykowany serwis http://www.easygo.pl/malaria.html , z którego każdy zainteresowany będzie mógł zaczerpnąć wiedzę o samej malarii, jej rodzajach, miejscach występowania, objawach i następstwach.
Co najważniejsze jednak, otrzyma komplet konkretnych informacji na temat profilaktyki i sposobów właściwego zabezpieczenia się przed ewentualną chorobą. W serwisie można z łatwością odnaleźć wszystkie krajowe poradnie i gabinety medyczne specjalizujące się w medycynie morskiej i tropikalnej. W każdej z tych placówek specjaliści doradzą odpowiedni sposób zabezpieczenia przed potencjalnymi chorobami w miejscach, do których wyjeżdżamy na wakacje.
Z całą pewnością przydatne okażą się także popularne FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania przez samych podróżników oraz szansa na samodzielne zadanie własnego lekarzowi specjaliście chorób zakaźnych medycyny morskiej i chorób tropikalnych.
– W Polsce rejestruje się rocznie do 50 przypadków malarii, najczęściej przywożonej. Duża liczba Polaków jest leczona jeszcze poza granicami kraju, na terenach malarycznych lub w drodze powrotnej do kraju – informuje Robert Kucharski, koordynujący projekt z ramienia GlaxoSmithKline – Bardzo się cieszę, że wspólnie z easygo.pl będziemy mogli już na etapie planowania wakacji doradzać i edukować, a przez to dbać o zdrowie naszych rodaków.
Turystyka rozwija się w ogromnym tempie. Rokrocznie widać 150-200% przyrost w sprzedaży ofert, a w związku z tym powielającą się wielokrotnie liczbę wyjeżdżających Polaków. Wyjazdy egzotyczne to statystycznie mała gałąź w drzewie turystycznej sprzedaży, ale od dwóch lat bardzo wyraźnie widać jej wzrost – Tylko w pierwszym kwartale tego roku mieliśmy aż o 70% rezerwacji egzotycznych więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku – potwierdza Iwona Sokołowska, dyrektor działu sprzedaży w easygo.pl.
Z całą pewnością wpływ na takie wyniki mają zarówno naturalne, rozwojowe zmiany w zachowaniach podróżniczych naszych rodaków jak również duże dopracowanie poszczególnych ofert przez touroperatorów, a przez to znaczne obniżenie cen takich wyjazdów. Przykładowo, średnia wartość rezerwacji w tym sezonie do Kenii wynosi 5360 zł za osobę, a rok wcześniej było to 8921 zł. Alternatywnie, wyjazd na Sri Lankę w tym sezonie kosztuje nas średnio 10439 zł, a w ubiegłym roku było to 12098 zł.
Akcja z GlaxoSmithKline to kolejny, po zrealizowanych wcześniej z Allianz i Citibank, oraz trwających obecnie z Nivea i Toyota, edukacyjno-promocyjny program portalu turystycznego easygo.pl.
Więcej informacji na temat problematyki malarii w Polsce i na świecie można znaleźć także w serwisie GlaxoSmithKline www.malaria.com.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.