Wystartowała wirusowa kampania serków Danio oparta o postać Małego Głoda. Strategię i przeprowadzenie akcji koncern Danone powierzył agencji Heureka.
Projekt o nazwie Mały Głód daje po rurach ma na celu jak najszersze rozprzestrzenienie filmu wirusowego towarzyszącego nowej reklamie telewizyjnej Danio.
Akcja buduje też popularność postaci Małego Głoda wśród młodych internautów. Ponieważ komunikację kierujemy do grupy youngsters, oparliśmy mechanizmy o nasze usługi viral seeding i postawiliśmy na silne wykorzystanie mediów społecznościowych. Kampania obejmuje microsite malyglod.pl, obecność na Youtube, integrację z Facebookiem i Blipem.” Po 10 dniach od rozpoczęcia akcji oglądalność filmu przekroczyła 160 tysięcy i gwałtownie rośnie. – mówi Michał Wolniak, creative director agencji Heureka.
Serwis www.malyglod.pl, który stworzyła agencja Pride&Glory Interactive (grupa Heureka) umożliwia stworzenie fotomontażu własnej fotografii z postacią Małego Głoda i podzielenie się nim z przyjaciółmi. Autor fotomontażu dodatkowo określa, gdzie zostało zrobione zdjęcie, czyli gdzie dopadł go Mały Głód i oznacza to miejsce na specjalnej mapie świata. Już w pierwszych dniach po starcie serwisu internauci dodali zdjęcia m.in. z Indii, Islandii, Brazylii, Chin i Wietnamu.
Agencja Heureka zainteresowała nas swoim bogatym doświadczeniem w ramach Social Media. Kreacja i strategia przygotowane w odpowiedzi na nasz brief dały nam przekonanie, że Heureka doskonale zrozumiała nasze cele, charakter Małego Głoda i środowisko, w jakim się on porusza. Jest jeszcze zbyt wcześnie, żeby mówić o konkretnym przełożeniu tych działań na sprzedaż, niemniej jednak pierwsze wyniki szeroko zakrojonych działań w Internecie wyglądają bardzo obiecująco. – mówi Aleksander Pałka, Danio Brand Manager.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.