Marketing wirusowy TP SA i digital One

Opublikowano: 24 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

„Zaproś do siebie Olimpijczyka”, „Wrzuć kumpla na pierwszą stronę Gazety”, „Wyślij rodzinie kartkę z Aten” – to tylko niektóre z atrakcji zaproponowanych internautom przez Telekomunikację Polską, portal Gazeta.pl oraz agencję digital One w ramach okolicznościowego serwisu poświęconego tegorocznej Olimpiadzie w Atenach – tp.pl/ateny.

Interaktywne gadżety olimpijskie, których pomysłodawcą i wykonawcą jest digital One – udostępnione są internautom na stronach serwisu, współtworzonego przez Gazetę oraz Telekomunikację Polską – Generalnego Sponsora Reprezentacji Olimpijskiej, pod adresem www.tp.pl/ateny.

Wśród najbardziej atrakcyjnych propozycji stworzonych dla użytkowników Sieci przez agencję z okazji Olimpiady, znajduje się osobisty komunikator sportowy – „Olimpijczyk”. Głównym zadaniem aplikacji, która już przed rozpoczęciem igrzysk zdobyła sobie popularność wśród internautów, jest dostarczanie bieżących informacji z Aten wprost na pulpit użytkownika oraz promowanie tematów pokrewnych Olimpiadzie.

Poza rozwiązaniami typu desktop marketing, do których zalicza się program „Olimpijczyk”, agencja digital One zrealizowała również w ramach współpracy z tp i Gazeta.pl projekty wykorzystujące zasady marketingu wirusowego, dla popularyzacji tematyki olimpijskiej oraz dostarczenia rozrywki fanom sportu. W oparciu o nie stworzono wyjątkowo lubiane przez internautów gadżety – mówi Maciej Żyto z Telekomunikacji Polskiej.

Pakiet gier i zabaw olimpijskich zaprojektowanych przez digital One, zawiera propozycje klasyczne (jak wygaszacze prezentujące ciekawostki z długiej historii igrzysk czy gry fleszowe oparte na motywach poszczególnych dyscyplin) oraz gadżety wciągające użytkowników w interakcję, na zasadzie dowcipnego redagowania e-kartek czy współtworzenia „sensacyjnych wiadomości olimpijskich Gazety.pl” poświęconych sportowym wyczynom własnych znajomych.

Z opisanych propozycji tp i digital One internauci mogą korzystać od początku sierpnia tego roku. Serwis olimpijski, reklamowany przez Generalnego Sponsora Reprezentacji w telewizji oraz Internecie, będzie funkcjonował do połowy września br.

digital One współpracuje z Telekomunikacją Polską od dwóch lat. Ostatnio zrealizowanym w ramach tej współpracy projektem jest serwis korporacyjny tp.pl.

http://www.tp.pl/ateny
http://www.gazeta.tp.pl

Sylwester KozakMarketing wirusowy TP SA i digital One

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.