Od stycznia br. amatorzy produktów francuskiej Grupy Andros – europejskiego lidera rynku owocowego, korzystają z serwisu internetowego jednej ze spółek należących do tej grupy – Materne Polska. Witryna znajdująca się pod adresem materne.pl przygotowana została przez digital One.
Serwis, który opracowała agencja digital One, stworzony został na potrzeby ogólnej internetowej prezentacji Materne Polska Grupa Andros oraz szczegółowego przedstawienia jej oferty potencjalnym partnerom i przede wszystkim – konsumentom. Warstwa graficzna, zastosowane rozwiązania technologiczne oraz sama struktura informacji serwisu dobrane są w taki sposób, by łatwo dotrzeć do tzw. odbiorców końcowych i klientów indywidualnych.
Poza elementami charakterystycznymi dla witryn firmowych (informacje o przedsiębiorstwie, oferta dla partnerów, kontakt z przedstawicielami firmy, angielska wersja językowa) serwis proponuje także atrakcje dla konsumentów, mianowicie – „kącik kulinarny”. Internauci odwiedzający strony Materne mogą nie tylko dokładnie zapoznać się z produktami typu: dżemy, konfitury, desery, ale także poznać lub zaproponować własne przepisy na potrawy z różnego rodzaju owocowymi przetworami.
Poruszanie się po stronach serwisu i poznawanie jego zawartości uatrakcyjnia „owocowa” kolorystyka – odmienna dla każdej z sekcji, oraz nawigacja w technologii Macromedia Flash.
Serwis www.materne.pl promowany będzie w materiałach reklamowych Materne Polska Grupa Andros oraz na etykietach produktów.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.