MegaFota z Koncertowego lata

Opublikowano: 27 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Cyklowi dwudziestu letnich koncertów, odbywających się w najpopularniejszych kurortach Polski pod nazwą ’Koncertowe lato' towarzyszyć będzie akcja ’MegaFota', organizowana przez INTERIA.PL.

Fotoreporterzy INTERIA.PL na każdym z koncertów będą ze sceny wykonywać uczestnikom imprezy serię zdjęć, które – po połączeniu – utworzą tzw. MegaFotę, czyli dużą panoramiczną fotografię.

Z efektem fotograficznej zabawy będzie można zapoznać się wchodząc na poświęconą akcji stronę w wakacyjnym serwisie Lato. Dzięki specjalnemu mechanizmowi, prezentowane tam zdjęcia będzie można powiększać i przesuwać oraz drukować we fragmentach lub w całości. Pierwsze fotografie pojawią się w galerii po najbliższym koncertowym weekendzie.

W serwisie Lato ruszyła też strona przedstawiająca szczegółowy program imprez Koncertowego lata oraz gwiazdy wakacyjnej trasy. Ułatwia ona dotarcie do informacji na temat każdego wykonawcy, obejrzenie jego zdjęć i teledysków. Umożliwia również sprawdzenie prognoz meteorologicznych na dzień koncertu (z sześciodniowym wyprzedzeniem).

Plenerowe imprezy Koncertowego lata zaplanowane są na każdą z dziesięciu wakacyjnych sobót i niedziel. Odbędą się w najbardziej znanych miejscowościach wypoczynkowych w Polsce, m.in. w Ustce, Helu, Łebie i Krynicy. Dla uczestników imprez zaśpiewają m.in. tacy artyści jak: Krzysztof Krawczyk, Myslovitz, Perfect, Ryszard Rynkowski, De Mono, oraz Monika Brodka. Koncertowe lato rozpocznie się w sobotę, 25 czerwca br., koncertami w Karpaczu i Złotoryi.

Organizatorami imprezy są tygodnik NAJ, RMF FM i Telewizja Polsat. Patronat medialny nad akcją sprawuje INTERIA.PL.

http://lato.interia.pl

Sylwester KozakMegaFota z Koncertowego lata

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.