Dla Merlin.pl zakup i instalacja rozwiązania live chat do obsługi klientów na stronach sklepu jest końcowym etapem przygotowań do najgorętszego okresu w roku – przedświątecznych zakupów, gdy system zamówień Merlina notuje kilkaset tysięcy zamówień. Z kolei dla należącej do grupy kapitałowej Gadu-Gadu S.A. spółki LIVECHAT Software, wdrożenie oprogramowania w Merlin.pl jest realizacją kolejnego przedsięwzięcia dla bardzo znaczącego klienta.
Na wszystkich stronach serwisu http://merlin.pl znajduje się przycisk, którego kliknięcie aktywuje okno rozmowy z reprezentantami sklepu. Klienci są przeprowadzani przez całą ścieżkę zakupu produktu lub po prostu uzyskują porady od jednego z 15 wykwalifikowanych operatorów. Oprogramowanie live chat jest wykorzystywane przez dwa działy – Biuro Obsługi Klienta oraz Dział Reklamacji i Zwrotów, co pozwoli na znaczne odciążenie infolinii. Klienci sklepu doceniają już wygodną alternatywę dla kontaktu telefonicznego, zaś sklep korzysta z większej efektywności rozmów przez czat, niż tych prowadzonych przez telefon.
– Prowadzenie handlu w Internecie wymaga zapewnienia klientom poczucia bezpieczeństwa. Łatwa w obsłudze i dobrze widoczna forma kontaktu, jaką jest czat, buduje wśród klientów zaufanie i większą wiarygodność sklepu – mówi Szymon Klimczak, Dyrektor Marketingu LIVECHAT Software. – Komunikacja z wykorzystaniem live chat jest szybsza, niż poczta elektroniczna czy formularze kontaktowe. Cieszę się, że takie firmy jak Merlin.pl zdają sobie sprawę z potrzeby stosowania tego typu rozwiązań i korzyści, jakie przynoszą one sprzedawcom oraz – co najważniejsze – klientom.
– Cały czas dbamy o podnoszenie jakości obsługi klientów i zwiększanie komfortu dokonywania zakupów na Merlin.pl. Wprowadzenie usługi live chat jest kolejnym udogodnieniem, umożliwiającym klientom łatwy i szybki kontakt z firmą – mówi Agata Czarnowska, rzecznik prasowy Merlin.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.