Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska pozyskał w swoje szeregi kolejnego członka. Setną firmą, która przystąpiła do IAB jest Microsoft.
Microsoft wesprze działania IAB Polska zarówno opiniami nt. rozwijającego się rynku internetowego w Polsce, jak i swoim wkładem w prace grup roboczych pracujących nad standardami w branży i edukacją udziałowców w rynku.
– Microsoft jest aktywnym członkiem IAB w wielu krajach. Traktujemy IAB jako ważne miejsce kształtowania przyszłości internetu jako medium. Rynek online jest jednym z priorytetów dla polskiego oddziału Microsoftu i w związku z tym zdecydowaliśmy się aktywnie włączyć w działania IAB Polska – mówi Michał Kostrzewa, odpowiedzialny za usługi online w Polsce.
– Cieszymy się, że również Microsoft wesprze nasze działania. Jako setny członek naszego związku firma będzie brała udział we wszystkich inicjatywach organizowanych przez IAB Polska. Liczymy również, że przedstawiciele Microsoftu aktywnie zaangażują się w prace samoregulacyjne i będą opiniować nasze działania – mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.