Milion użytkowników Epuls.pl

Opublikowano: 20 lipca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Epuls.pl posiada już ponad milion zarejestrowanych użytkowników i jest największym w Polsce młodzieżowym portalem społecznościowym. Działający od czterech lat serwis każdego dnia rejestruje ponad 2 tysiące nowych osób.

Epuls.pl to platforma komunikacyjna dla młodzieży – 90 procent użytkowników to osoby, które nie ukończyły 24-ego roku życia. Portal generuje ponad 250 milionów odsłon miesięcznie, co według badań Megapanel PBI/Gemius plasuje go wśród 10 największych witryn polskiego Internetu. Rekordowa jest także długość korzystania z serwisu – użytkownik Epuls.pl korzysta z niego przeciętnie sześć godzin w skali miesiąca.

Portal opiera się na rozbudowanych funkcjach komunikacyjnych takich jak system wiadomości, fora dyskusyjne i kluby tematyczne. Użytkownicy serwisu wysyłają za jego pośrednictwem ponad 17 milionów wiadomości dziennie!
„Epuls.pl jest bardzo ciekawym narzędziem reklamowym, skierowanym do ludzi młodych. Jego wyjątkowość polega na tym, że możemy wykorzystać cały szereg niestandardowych form reklamowych – forum eksperta, reklama w onlinerze (specjalnym narzędziu komunikacji między członkami społeczności) i wiele innych. Istnieje również możliwości targetowania przekazu do wyselekcjonowanej grupy docelowej i personalizacja przekazu, co było do tej pory możliwe tylko za pomocą e-mailingów” – powiedział  Wojciech Bącal, Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej IDMnet.

Epuls.pl jest przeznaczony dla młodych internautów i posiada swoją wyjątkową formułę. Użytkownicy serwisu mogą przebywać i dyskutować w jednym z wielu miejsc serwisu – do ich dyspozycji jest kawiarnia, dziedziniec szkolny, centrum młodzieżowe czy dyskoteka. Portal posiada swoje własne radio, które tak jak inne jego działy jest tworzone przez użytkowników.
Twórcy Epuls.pl planują dalszy rozwój witryny i zapowiadają wprowadzenie nowych funkcji, które pozwolą na zwiększenie atrakcyjności witryny dla użytkowników.

Sylwester KozakMilion użytkowników Epuls.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.