Serwis społecznościowy MojaGeneracja.pl rośnie! Według najnowszych wyników badania najpopularniejszych witryn w Polsce Megapanel PBI/Gemius za marzec 2007 r. ponad dwukrotnie wzrosła liczba unikalnych użytkowników serwisu i również ponad dwukrotnie zwiększył się jego zasięg w porównaniu z wynikami z miesiąca poprzedniego.
Wg badania Megapanel PBI/Gemius liczba unikalnych użytkowników zwiększyła się z 616072 w lutym 2007 do 1502490 w marcu 2007. W tym samym okresie ilość odsłon wzrosła z 6322166 do 10879385, a zasięg zwiększył się z poziomu 4,60 proc. do 10,80 proc. wyprzedzając pod tym względem społeczność Grono.net (zasięg 6,62%).
– Wyniki Megapanelu pokazują, że przyjęta przez nas strategia rozwoju społeczności Moja Generacja jest właściwa – mówi Piotr Pokrzywa z Zarządu Gadu-Gadu S.A. – Już tej chwili, kilka miesięcy od swojego powstania serwis stanowi jedną z najliczniejszych społeczności w polskim Internecie. Cały czas rozwijamy nowe funkcjonalności, dostosowane do oczekiwań i potrzeb naszych użytkowników. Naszą dużą przewagę na rynku stanowi silna integracja serwisu z komunikatorem Gadu-Gadu.
Serwis dostępny pod adresem www.mojageneracja.pl zgodnie z trendem WEB 2.0 współtworzą sami internauci. Portal umożliwia im prowadzenie bloga, własnej wirtualnej wizytówki oraz rozmów w grupach tematycznych. Daje też możliwość oceniania, wydawania opinii oraz pisania komentarzy na temat treści generowanych przez pozostałych użytkowników serwisu. W maju w Mojej Generacji pojawił się serwis „Wydarzenia”, w ramach którego użytkownicy mogą dodawać i oceniać wpisy w 11 kategoriach tematycznych, ruszył również cykl wirtualnych spotkań z gwiazdami polskiego show-biznesu o nazwie „Idole Mojej Generacji”.
Wyróżnikiem serwisu jest integracja z komunikatorem Gadu-Gadu. Począwszy od możliwości sprawdzenia czy dany użytkownik „Mojej Generacji”, jest aktualnie zalogowany w sieci Gadu-Gadu, a skończywszy na bocie (numer specjalny w sieci Gadu-Gadu gg:400), dzięki któremu użytkownicy mogą umieszczać wpisy w swoim blogu poprzez komunikator. Dostępna jest także rozbudowana wyszukiwarka umożliwiająca wyszukiwanie osób po numerach Gadu-Gadu, jak również danych pozostawianych przez użytkowników w samym serwisie.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.