Serwis społecznościowy MojaGeneracja.pl rośnie! Według najnowszych wyników badania najpopularniejszych witryn w Polsce Megapanel PBI/Gemius za marzec 2007 r. ponad dwukrotnie wzrosła liczba unikalnych użytkowników serwisu i również ponad dwukrotnie zwiększył się jego zasięg w porównaniu z wynikami z miesiąca poprzedniego.
Wg badania Megapanel PBI/Gemius liczba unikalnych użytkowników zwiększyła się z 616072 w lutym 2007 do 1502490 w marcu 2007. W tym samym okresie ilość odsłon wzrosła z 6322166 do 10879385, a zasięg zwiększył się z poziomu 4,60 proc. do 10,80 proc. wyprzedzając pod tym względem społeczność Grono.net (zasięg 6,62%).
– Wyniki Megapanelu pokazują, że przyjęta przez nas strategia rozwoju społeczności Moja Generacja jest właściwa – mówi Piotr Pokrzywa z Zarządu Gadu-Gadu S.A. – Już tej chwili, kilka miesięcy od swojego powstania serwis stanowi jedną z najliczniejszych społeczności w polskim Internecie. Cały czas rozwijamy nowe funkcjonalności, dostosowane do oczekiwań i potrzeb naszych użytkowników. Naszą dużą przewagę na rynku stanowi silna integracja serwisu z komunikatorem Gadu-Gadu.
Serwis dostępny pod adresem www.mojageneracja.pl zgodnie z trendem WEB 2.0 współtworzą sami internauci. Portal umożliwia im prowadzenie bloga, własnej wirtualnej wizytówki oraz rozmów w grupach tematycznych. Daje też możliwość oceniania, wydawania opinii oraz pisania komentarzy na temat treści generowanych przez pozostałych użytkowników serwisu. W maju w Mojej Generacji pojawił się serwis „Wydarzenia”, w ramach którego użytkownicy mogą dodawać i oceniać wpisy w 11 kategoriach tematycznych, ruszył również cykl wirtualnych spotkań z gwiazdami polskiego show-biznesu o nazwie „Idole Mojej Generacji”.
Wyróżnikiem serwisu jest integracja z komunikatorem Gadu-Gadu. Począwszy od możliwości sprawdzenia czy dany użytkownik „Mojej Generacji”, jest aktualnie zalogowany w sieci Gadu-Gadu, a skończywszy na bocie (numer specjalny w sieci Gadu-Gadu gg:400), dzięki któremu użytkownicy mogą umieszczać wpisy w swoim blogu poprzez komunikator. Dostępna jest także rozbudowana wyszukiwarka umożliwiająca wyszukiwanie osób po numerach Gadu-Gadu, jak również danych pozostawianych przez użytkowników w samym serwisie.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.