Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide wspiera wprowadzenie na rynek nowego systemu operacyjnego do telefonów komórkowych – Windows Mobile 6.5. Działania przygotowane dla Microsoftu rozpoczęły się 7 października i będą trwały przez najbliższy kwartał.
Zadaniem Momentum jest zainteresowanie konsumentów, a także zbudowanie świadomości pojawienia się nowego systemu operacyjnego Windows dla telefonów komórkowych. Ważnym elementem będzie też wyraźne zaznaczenie korzyści z jego posiadania. W tym celu w salonach firmowych Plus GSM i wybranych Punktach Agencyjnych pojawią się promotorzy, a wraz z nimi standy demonstracyjne wyposażone w aparaty telefoniczne HTC i Samsung z systemem Windows.
Zaprezentowanie konsumentom korzyści i możliwości, jakie daje im rewolucyjny system Windows Mobile 6.5, jest dla nas wyzwaniem, ale też ogromną nobilitacją. Przeszkoleni konsultanci będą mieli do dyspozycji szereg narzędzi, dzięki którym Windows phone na stałe zagości w świadomości konsumenta i stanie się przez niego pożądany. – wyjaśnia Daniel Kozłowski, Field & Shopper Marketing Director w Momentum Worldwide.
Agencja Momentum odpowiada za realizację projektu – kreację i produkcję POS, szkolenia konsultantów, logistykę sprzętu i materiałów oraz przebieg działań w salonach Plus GSM. Telefony wyposażone w nowy system operacyjny Windows Mobile 6.5 są dostępne w ofercie „Plus dla Firm”.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.