morele.net wśród klientów GetResponse

Sklep morele.net zdecydował się powierzyć swoje działania digitalowe GetResponse, platformie oferującej narzędzia do online marketingu i marketing automation.

morele.net wśród klientów GetResponse 1Zdecydowaliśmy się na wybór GetResponse, ponieważ potrzebowaliśmy partnera z wieloletnim doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym. Zamierzamy wykorzystać to zarówno w codziennych działaniach, jak i bardziej długofalowych projektach. Wierzymy, że współpraca z GetResponse zaprocentuje w przyszłości. – powiedział Łukasz Dworak, Brand Manager.

morele.net to kolejny tak ważny partner, który podjął współpracę z GetResponse. Wśród marek, które obecnie korzystają z usług GetResponse są m.in. Citroen, Carrefour czy Polkomtel.

Sklep obecny jest na rynku od 2004 roku i jest jednym z najbardziej zaufanych serwisów e-commerce – to najczęściej i najlepiej oceniany duży sklep internetowy w Polsce, który każdego dnia realizuje ponad 4 tysiące zamówień, a jego stronę odwiedza około 1,8 miliona osób miesięcznie.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top