Na Facebooku najwięcej Azjatów

Już nie Europa, ale Azja jest najwiażniejszym kontynentem dla Facebooka. Przynajmniej pod względem ilości użytkowników.

Według danych Socialbakers, Facebook w Azji ma 242 mln użytkowników, o milion więcej niż w Europie i 6,5 mln więcej niż w Ameryce Północnej. Co jednak ciekawe z serwisu korzysta „zaledwie” 6,26 proc. populacji Azji (29,72 proc. w Europie i 44,63 proc. w Ameryce Północnej).

Socialbakers Facebook

Dla Facebooka Azja jest coraz ważniejszym rynkiem. Oczywiście największą niewiadomą pozostają Chiny. Serwis jest tam niedostępny (głównie z powodów politycznych) i prostego rozwiązania nie widać. Tymczasem lokalne odpowiedniki zachodnich projektów, Sina Weibo i Tencent Weibo, mają tam ponad 300 mln użytkowników – potencjał jest więc ogromny.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top