Nie jest tajemnicą, że Nasza-Klasa pracuje nad własną wersją serwisu mikroblogowego. Niewiele jednak, poza nazwą, wiemy o samym pomyśle. Czy Śledzik będzie wiernym klonem Twittera lub Blipa, czy może raczej jego twórcy zdecydują się na wzbogacenie go o elementy lifestreamingu, jakie znamy na przykład z FriendFeed oraz Flakera?
Wczoraj ukazał się krótki materiał wideo prezentujący działanie nowej platformy komunikacyjnej. Niewiele na nim niestety widać – wiadomo, że do serwisu będzie można zalogować się za pomocą hasła i loginu z Naszej-Klasy. Pojawiające się wpisy będą prezentowane w postaci zbliżonej do tej jaką znamy z Twittera, czy Blipa. Stylistyka serwisu będzie zbliżona do tej znanej z najpopularniejszego serwisu społecznościowego w Polsce.
Według badania „Megapanel PBI/Gemius” Nasza-Klasa miała w czerwcu nieco ponad 11,5 mln użytkowników. Czy pojawienie się platformy komunikacyjnej, której powstanie wydaje się naturalnym rozszerzeniem dostępnych obecnie w serwisie opcji, zmieni układ sił wśród polskich mikroblogów?
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.