Nie jest tajemnicą, że Nasza-Klasa pracuje nad własną wersją serwisu mikroblogowego. Niewiele jednak, poza nazwą, wiemy o samym pomyśle. Czy Śledzik będzie wiernym klonem Twittera lub Blipa, czy może raczej jego twórcy zdecydują się na wzbogacenie go o elementy lifestreamingu, jakie znamy na przykład z FriendFeed oraz Flakera?
Wczoraj ukazał się krótki materiał wideo prezentujący działanie nowej platformy komunikacyjnej. Niewiele na nim niestety widać – wiadomo, że do serwisu będzie można zalogować się za pomocą hasła i loginu z Naszej-Klasy. Pojawiające się wpisy będą prezentowane w postaci zbliżonej do tej jaką znamy z Twittera, czy Blipa. Stylistyka serwisu będzie zbliżona do tej znanej z najpopularniejszego serwisu społecznościowego w Polsce.
Według badania „Megapanel PBI/Gemius” Nasza-Klasa miała w czerwcu nieco ponad 11,5 mln użytkowników. Czy pojawienie się platformy komunikacyjnej, której powstanie wydaje się naturalnym rozszerzeniem dostępnych obecnie w serwisie opcji, zmieni układ sił wśród polskich mikroblogów?
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.