Od 18 sierpnia 2008 roku ruszyła kampania marketingowa informująca o nowej usłudze ASTER – telefonii komórkowej. Reklamy pojawią się w radiu, internecie oraz na nośnikach w środkach komunikacji miejskiej. Kampania potrwa do końca września br. Akcja jest skierowana do mieszkańców Warszawy.
„Kampania marketingowa MVNO będzie prosta i czytelna oraz dość zabawna. Tym razem zrezygnowaliśmy ze standardowych outdoorowych nośników na rzecz nowoczesnych mediów w metrze i w autobusach takich jak infoscreen czy cityinfo. Postanowiliśmy wykorzystać nowe sposoby dotarcia do miejskiego odbiorcy, który większość wolnego czasu spędza poza domem, w przestrzeni miasta. Dziś trudno dotrzeć do konsumenta za pomocą tradycyjnych środków reklamy, dlatego włączyliśmy w kampanię akcje niestandardowe z pogranicza event i ambient marketingu” – powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w ASTER
Największe emocje będą wzbudzać liczne działania ambientowe, zachęcające mieszkańców miasta do wspólnej zabawy. Warszawiacy będą mogli m.in. zauważyć tajemniczą kapsułę, pojawiająca się w kilku najgłośniejszych rejonach Warszawy. Do czego będzie służyć kapsuła oraz gdzie będzie można ją zobaczyć, przekonamy się wkrótce.
Cała kampania opiera się na prostym symbolu telefonu komórkowego, który chodzi, siedzi w autobusie bądź zamienia się w wykrzyknik. Główne hasło kampanii brzmi: „Nadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER”.
Kampania potrwa do końca września br. i będzie prowadzona w Warszawie.
Kreację przygotowała agencja Change, działania niestandardowe zaprojektowała agencja eventowa EmLab. Za nadzór kampanii i planowanie mediów odpowiada dom mediowy EQUINOX.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.