Portal finansowy Money.pl zorganizował I niezależny ranking kont bankowych, w którym internauci ocenili i wybrali najlepsze rachunki bankowe on-line w Polsce.
W ciągu ostatniego miesiąca, 13,5 tysiąca internautów oceniało 45 kont internetowych oferowanych przez 18 banków. To pozwoliło na stworzenie unikalnego, pierwszego w Polsce zestawienia, w którym produkty finansowe – konta bankowe, oceniane były wyłącznie przez ich użytkowników – klientów banków, a nie specjalistów czy ekspertów reprezentujących branżę finansową. Dzięki temu wyniki rankingu są wartościowe i ciekawe, zarówno dla banków, jak i dla osób planujących otwarcie rachunku bankowego lub jego zmianę.
Ranking powstał w oparciu o ankiety zbierane wśród użytkowników portalu Money.pl oraz losowo wybranych internautów. W celu uniknięcia ewentualnych manipulacji, badanie zostało w odpowiedni sposób zabezpieczone, np. internauta mógł wypełnić ankietę tylko jeden raz lub do końcowego zestawienia najlepszych kont, kwalifikowały się tylko te, która podczas badania otrzymały przynajmniej 2% głosów z 13,5 tysiąca. W rankingu oceniane były tylko te internetowe konta bankowe, które miały powyżej 5 tys. użytkowników (wg stanu z grudnia 2004r).
Najwyższą średnią ocenę internautów we wszystkich 13 kategoriach, 4.116 punktów, oraz pierwsze miejsce w zestawieniu końcowym rankingu zdobyło konto Lukas Banku e-Konto PRO. Na drugim miejscu uplasował się MultiBank z kontem Multikonto Ja, zdobywając 4.066 punktów. Walka o trzecie miejsce była zacięta i o końcowej kolejności zadecydowała tylko jedna tysięczna punktu. Ostatecznie zwyciężył mBank z eKONT-em, otrzymując średnią ocenę 4.03 punktów, pokonując Volkswagenbank Direct z kontem – e-direct Pakiet Standard. O ile różnica pomiędzy pierwszym a czwartym miejscem wyniosła jedynie osiem setnych punktu, o tyle dystans dzielący czwartą i piątą pozycję jest już znaczny. Pierwszą finałową piątkę zamyka PKO BP oferujące Indywidualne konto Inteligo ze średnią oceną 3.81 punktu.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!