Firma o2.pl rozszerza swoje usługi w zakresie telefonii internetowej, wprowadzając w Tlenofonie naliczanie sekundowe oraz 43 strefy numeracyjne. Pozwoli to użytkownikom zredukować koszty rachunków telefonicznych.
Od dnia 1 lipca 2007 r. użytkownicy Tlenofonu płacić będą za każdą sekundę rozmowy, a nie za każdą rozpoczętą minutę. Dotychczas, dzwoniący rozmawiając nawet przez 10 sekund ponosił koszt jednominutowej rozmowy.
Podobnie było w sytuacji, gdy czas trwania połączenia przekroczył minutę, choćby o 1 sekundę, wówczas trzeba było zapłacić za 2 minuty połączenia.
W rozliczaniu sekundowym klient rozliczany jest za rzeczywisty czas rozmowy, a nie za impulsy.
„Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dla nich naliczanie sekundowe to realne obniżanie rachunków. Klienci płacić będą wyłącznie za przeprowadzoną rozmowę, a nie „pusty” czas będący częścią jednominutowego impulsu. Teraz mogą rozmawiać dłużej za taką samą kwotę.” – mówi Jacek Świderski, Członek Zarządu o2.pl
Naliczanie sekundowe działać będzie już od momentu rozpoczęcia rozmowy, od jej pierwszej sekundy.
Nowością w Tlenofonie jest również zwiększenie ilość stref numeracyjnych, w których dostępne są numery dla użytkowników. Już teraz klienci korzystać mogą z 43 numerów kierunkowych i wybierać dla siebie numer telefonu lub faksu z własnej miejscowości.
W praktyce oznacza to, że klient mieszkający np. w Sieradzu, będzie posiadał telefon internetowy z lokalnym numerem kierunkowym. Dzięki rozszerzeniu liczby stref osoby dzwoniące do użytkowników Tlenofonu z ich miejscowości będą ponosić opłaty, jak za lokalne połączenie telefoniczne i faksowe.
Tlenofon obsługuje najwięcej stref numeracyjnych w całej Polsce, spośród innych telefonów internetowych dostępnych na rynku.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.