Naliczanie sekundowe w Tlenofonie

Opublikowano: 26 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Firma o2.pl rozszerza swoje usługi w zakresie telefonii internetowej, wprowadzając w Tlenofonie naliczanie sekundowe oraz 43 strefy numeracyjne. Pozwoli to użytkownikom zredukować koszty rachunków telefonicznych.
Od dnia 1 lipca 2007 r. użytkownicy Tlenofonu płacić będą za każdą sekundę rozmowy, a nie za każdą rozpoczętą minutę. Dotychczas, dzwoniący rozmawiając nawet przez 10 sekund ponosił koszt jednominutowej rozmowy.
Podobnie było w sytuacji, gdy czas trwania połączenia przekroczył minutę, choćby o 1 sekundę, wówczas trzeba było zapłacić za 2 minuty połączenia.
W rozliczaniu sekundowym klient rozliczany jest za rzeczywisty czas rozmowy, a nie za impulsy.

„Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dla nich naliczanie sekundowe to realne obniżanie rachunków. Klienci płacić będą wyłącznie za przeprowadzoną rozmowę, a nie „pusty” czas będący częścią jednominutowego impulsu. Teraz mogą rozmawiać dłużej za taką samą kwotę.” – mówi Jacek Świderski, Członek Zarządu o2.pl

Naliczanie sekundowe działać będzie już od momentu rozpoczęcia rozmowy, od jej pierwszej sekundy.

Nowością w Tlenofonie jest również zwiększenie ilość stref numeracyjnych, w których dostępne są numery dla użytkowników. Już teraz klienci korzystać mogą z 43 numerów kierunkowych i wybierać dla siebie numer telefonu lub faksu z własnej miejscowości.

W praktyce oznacza to, że klient mieszkający np. w Sieradzu, będzie posiadał telefon internetowy  z lokalnym numerem kierunkowym.  Dzięki rozszerzeniu liczby stref osoby dzwoniące do użytkowników Tlenofonu z ich miejscowości będą ponosić opłaty, jak za lokalne połączenie telefoniczne i faksowe.

Tlenofon obsługuje najwięcej stref numeracyjnych w całej Polsce, spośród innych telefonów internetowych dostępnych na rynku.

Sylwester KozakNaliczanie sekundowe w Tlenofonie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.