Netia kontynuuje współpracę z Novem

Opublikowano: 26 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Netia podpisała bezterminową umowę z Novem na pozyskiwanie klientów usługi szerokopasmowego internetu – „Szybki Internet Netii”
W ramach kontraktu firma Novem będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację internetowych kampanii sprzedażowych Netii, a także dobór mediów z własnej sieci ponad tysiąca serwisów internetowych. Współpraca między firmami rozpoczęła się w styczniu 2007 roku. Za każdym razem działania reklamowe i sprzedażowe, mające na celu pozyskiwanie klientów dla operatora, były rozliczane wyłącznie za efekt działań Novem. Ten efektywny model rozliczeń (lead generation), podstawowy dla formuły biznesowej Novem, staje się coraz powszechniejszy na rynku reklamy internetowej.

– Według ostatniego raportu International Data Group (IDC) przekazy reklamowe typu „lead generation”, opierające się na wynagrodzeniu uzależnionym od konkretnych efektów sprzedażowych osiągną w Stanach Zjednoczonych w 2012 r. wartość 5,9 mld USD (w porównaniu z 2,3 mld USD w 2007 r.). Przewidujemy, że ten rynek także w Polsce będzie się bardzo dynamicznie rozwijał, czego najlepszym potwierdzeniem są szybko zmieniające się preferencje reklamodawców – mówi Jacek Pasławski, prezes Novem.

Sylwester KozakNetia kontynuuje współpracę z Novem

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.