NetSprint.pl z Orkla Press

NetSprint.pl i 12 dzienników regionalnych należących do Orkla Press Polska podpisały Umowy o współpracy. Serwisy internetowe gazet zostały wzbogacone o wyszukiwarkę internetową NetSprint. Jednocześnie został wdrożony na nich Adkontekst – system reklamy kontekstowej.
Biura reklamy Orkla Press wzbogaciły też swoją ofertę o Link Sponsorowany sieci Wirtualnej Polski i NetSprint.pl.

Serwisy internetowe prasy codziennej należące do Orkla Press są źródłem lokalnych wiadomości z dziedziny bieżących wydarzeń, administracji, gospodarki, kultury i sportu.  Należą do nich echodnia.eu, nto.pl, wspolczesna.pl, glosszczecinski.pl, glos-pomorza.pl, gloskoszalinski.com.pl, poranny.pl, dziennikwschodni.pl, gcnowiny.pl, gazetalubuska.pl, to.com.pl i gazetapomorska.pl.

Dążąc do zwiększenia oglądalności i funkcjonalności tych serwisów wdrożona została wyszukiwarka Internetu NetSprint. Dzięki temu Internauci, korzystający z portali w prosty sposób mogą przeszukiwać ponad 85 milionów stron polskiego Internetu. Wkrótce również mechanizm NetSprinta przeszukiwał będzie zasoby poszczególnych portali Orkli. Wdrożenie to mocno powiększa zasięg sieci reklamowej Wirtualnej Polski i NetSprint.

Serwisy te wzbogaciły się także o system reklamy kontekstowej Adkontekst. Adkontekst, który wkrótce obchodzić będzie pierwsze urodziny, umożliwia wyświetlanie reklam kontekstowo dopasowanych do treści stron www oraz do charakteru poszczególnych serwisów.

–  Nasze serwisy internetowe rozwijają się bardzo dynamiczne. Wkrótce otrzymają nowy layout i wiele dodatkowych funkcjonalności. Chcemy, aby z poziomu naszych stron WWW mieszkańcy regionów uzyskiwali pełną informację o otaczającej ich rzeczywistości. Współpraca z NetSprintem idealnie wpisuje się w naszą strategię silnej obecności w Internecie – mówi Andrzej Pestkowski, dyrektor ds., rozwoju Orkla Press Polska.

Wdrożenia te to początek strategicznej współpracy między spółką NetSprint.pl a Orkla Press. Kolejnym krokiem jest sprzedaż Linków Sponsorowanych Wirtualnej Polski i sieci NetSprint przez regionalne biura reklamy Orkla Press. Każdy lokalny podmiot zainteresowany promocją w Internecie może już dziś zgłosić się z prośbą o wszelkie informacje bezpośrednio do zespołu konsultantów biur reklamy poszczególnych gazet.

Rozpoczęcie współpracy z gazetami Orkla Press jest ważnym krokiem w rozwoju naszej Spółki. Umożliwia nam lepsze dotarcie zarówno do Użytkowników jak i Reklamodawców spoza Warszawy – mówi Artur Banach – prezes NetSprint.pl. Te działania wpisują się w naszą strategię w ramach, której dążymy do lepszego od naszych globalnych konkurentów rozumienia i zaspakajania potrzeb polskich Internautów oraz lokalnego biznesu.

www.netsprint.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top