Notebook z kamerą internetową

Opublikowano: 7 stycznia 2005. Kategoria: Rynek.

Firma ASUSTeK Computer, poszerza swoją oferę komputerów przenośnych o serię nowych modeli, oznaczoną wspólnym symbolem A6000N. Nowe notebooki posiadają wbudowane kamery internetowe, mikrofony oraz oprogramowanie GameFace Live, dzięki czemu prowadzenie wideokonferencji będzie teraz możliwe z praktycznie dowolnego miejsca.

Komputery z serii A6000N wyposażono w duży, panoramiczny wyświetlacz w formacie 16:10 i przekątnej o długości 15,4''. Wbudowana kamera internetowa i mikrofon Gdziekolwiek – czy to w domu, w pokoju hotelowym, w kawiarni czy na lotnisku (jeśli oczywiście dostępne jest połączenie internetowe), użytkownicy notebooków ASUS A6000N mogą teraz mogą bez przeszkód przeprowadzać wideokonferencje.

ASUS GameFace Live to technologia umożliwiająca przeprowadzanie wideokonferencji w trakcie korzystania z gier (opartych na DirectX) w trybie multiplayer. Z GameFace Live może jednocześnie korzystać nawet do 8 graczy. Komputery przenośne z serii A6000N wykorzystują wydajne i energooszczędne procesory Intel Pentium M 715 – 765 oraz szybki, zintegrowany z chipsetem 855GME, układ graficzny.

Zaimplementowana w notebookach A6000N technologia ASUS Audio DJ pozwala na odtwarzanie płyt CD bez konieczności uruchamiania systemu operacyjnego. Sterowanie odtwarzaniem odbywa się za pomocą wygodnego panelu, wyposażonego w przyciski Play, Stop, Pause, Fast Forward oraz Rewind, a także w regulator poziomu głośności.

Komputery z serii A6000N wyposażono w touchpad o dokładnie takim samym formacie, jak format ekranu. Dzięki temu nie będzie już więcej potrzebne kilkukrotne przesuwanie palca po powierzchni touchpada, aby przenieść kursor z jednego rogu ekranu w drugi.

Specyfikacja:

Telix

Sylwester KozakNotebook z kamerą internetową

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.