Od 23 kwietnia do 11 maja 2003 roku potrwa internetowa kampania reklamowa modelu 307 SW. Jej celem jest podkreślenie specyfiki modelu, a co za tym idzie, zachęcenie klientów do odwiedzania salonów i korzystania z jazd testowych.
„Chcieliśmy, aby kampania wyraźnie eksponowała niepowtarzalność Peugeot 307 SW: panoramiczny szklany dach i modularność siedzeń. Estetyka, jasność, dynamika – to cechy, które charakteryzują ten model, pełen nowoczesnych rozwiązań, w którym bezpieczna podróż dostarcza coraz to nowych wrażeń.” – powiedziała Agnieszka Brzezińska, specjalista ds. marketingu Peugeot Polska.
Kreacja kampanii przygotowana we współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia oparta jest na pokazaniu zarówno wnętrza auta, jak i tego, co można zobaczyć na zewnątrz, dzięki panoramicznemu dachowi. Wykreowane obrazy to między innymi podwodny rejs, podniebny lot oraz kosmiczna podróż. Osadzone w niebiesko-białej kolorystyce Peugeot projekty oparte zostały na haśle „Innowacyjny, emocjonujący, przestrzenny – zaproszenie do marzeń, odkryj w salonach Peugeot.”
Kampania dostępna jest w największych portalach informacyjnych: Onet, WP, Interia, Gazeta, uznanych serwisach: Newsweek, Wprost, Polityka oraz najpopularniejszych wortalach motoryzacyjnych: Autocentrum, Autosukces, AutoSwiat, Mojeauto, Trader. Wykorzystano takie formaty reklamy internetowej jak toplayery, billboardy, popundery, skyscrapery, advertoriale.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.