Nowa kampania Peugeot

Od 23 kwietnia do 11 maja 2003 roku potrwa internetowa kampania reklamowa modelu 307 SW. Jej celem jest podkreślenie specyfiki modelu, a co za tym idzie, zachęcenie klientów do odwiedzania salonów i korzystania z jazd testowych.

„Chcieliśmy, aby kampania wyraźnie eksponowała niepowtarzalność Peugeot 307 SW: panoramiczny szklany dach i modularność siedzeń. Estetyka, jasność, dynamika – to cechy, które charakteryzują ten model, pełen nowoczesnych rozwiązań, w którym bezpieczna podróż dostarcza coraz to nowych wrażeń.” – powiedziała Agnieszka Brzezińska, specjalista ds. marketingu Peugeot Polska.

Kreacja kampanii przygotowana we współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia oparta jest na pokazaniu zarówno wnętrza auta, jak i tego, co można zobaczyć na zewnątrz, dzięki panoramicznemu dachowi. Wykreowane obrazy to między innymi podwodny rejs, podniebny lot oraz kosmiczna podróż. Osadzone w niebiesko-białej kolorystyce Peugeot projekty oparte zostały na haśle „Innowacyjny, emocjonujący, przestrzenny – zaproszenie do marzeń, odkryj w salonach Peugeot.”

Kampania dostępna jest w największych portalach informacyjnych: Onet, WP, Interia, Gazeta, uznanych serwisach: Newsweek, Wprost, Polityka oraz najpopularniejszych wortalach motoryzacyjnych: Autocentrum, Autosukces, AutoSwiat, Mojeauto, Trader. Wykorzystano takie formaty reklamy internetowej jak toplayery, billboardy, popundery, skyscrapery, advertoriale.

http://www.os3.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top