Nowa kampania Pracuj.pl

„Znajdź pracę, którą pokochasz” – to hasło przewodnie nowej kampanii wizerunkowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania potrwa od 13 lutego do 6 marca i obejmie kilkanaście stacji telewizyjnych. Za kreację oraz nadzór artystyczny nad projektem odpowiedzialna jest agencja SimpleFrame.
Dwudziestosekundowy spot telewizyjny jest kontynuacją działań wizerunkowych z 2006 roku. – W poprzednim spocie bohater wychodził zachwycony z rozmowy kwalifikacyjnej. Teraz zobaczymy jego pierwszy dzień w pracy, która daje mu satysfakcję i spełnienie – tłumaczy Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl. – Podobnie jak poprzednio, i tym razem naszym zamiarem jest przełamywanie stereotypów dotyczących pracy. Chcemy pokazać, że każdy z nas może znaleźć pracę, która będzie dawała dużo radości.

Kreację stworzyła agencja SimpleFrame, z którą Grupa Pracuj współpracuje od 2006 roku.

Spoty będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, TVN7, POLSAT, TV4, National Geographic, Club, Reality TV, Planete, Canal Plus Sport, AXN, Europa Europa oraz Hallmark. Kampanię telewizyjną będą wspierać reklamy prasowe, radiowe oraz działania w Internecie.

www.pracuj.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry