„Znajdź pracę, którą pokochasz” – to hasło przewodnie nowej kampanii wizerunkowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania potrwa od 13 lutego do 6 marca i obejmie kilkanaście stacji telewizyjnych. Za kreację oraz nadzór artystyczny nad projektem odpowiedzialna jest agencja SimpleFrame.
Dwudziestosekundowy spot telewizyjny jest kontynuacją działań wizerunkowych z 2006 roku. – W poprzednim spocie bohater wychodził zachwycony z rozmowy kwalifikacyjnej. Teraz zobaczymy jego pierwszy dzień w pracy, która daje mu satysfakcję i spełnienie – tłumaczy Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl. – Podobnie jak poprzednio, i tym razem naszym zamiarem jest przełamywanie stereotypów dotyczących pracy. Chcemy pokazać, że każdy z nas może znaleźć pracę, która będzie dawała dużo radości.
Kreację stworzyła agencja SimpleFrame, z którą Grupa Pracuj współpracuje od 2006 roku.
Spoty będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, TVN7, POLSAT, TV4, National Geographic, Club, Reality TV, Planete, Canal Plus Sport, AXN, Europa Europa oraz Hallmark. Kampanię telewizyjną będą wspierać reklamy prasowe, radiowe oraz działania w Internecie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.