„Znajdź pracę, którą pokochasz” – to hasło przewodnie nowej kampanii wizerunkowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania potrwa od 13 lutego do 6 marca i obejmie kilkanaście stacji telewizyjnych. Za kreację oraz nadzór artystyczny nad projektem odpowiedzialna jest agencja SimpleFrame.
Dwudziestosekundowy spot telewizyjny jest kontynuacją działań wizerunkowych z 2006 roku. – W poprzednim spocie bohater wychodził zachwycony z rozmowy kwalifikacyjnej. Teraz zobaczymy jego pierwszy dzień w pracy, która daje mu satysfakcję i spełnienie – tłumaczy Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl. – Podobnie jak poprzednio, i tym razem naszym zamiarem jest przełamywanie stereotypów dotyczących pracy. Chcemy pokazać, że każdy z nas może znaleźć pracę, która będzie dawała dużo radości.
Kreację stworzyła agencja SimpleFrame, z którą Grupa Pracuj współpracuje od 2006 roku.
Spoty będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, TVN7, POLSAT, TV4, National Geographic, Club, Reality TV, Planete, Canal Plus Sport, AXN, Europa Europa oraz Hallmark. Kampanię telewizyjną będą wspierać reklamy prasowe, radiowe oraz działania w Internecie.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.