21 września 2009 r. rusza nowa intensywna kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – sztandarowych czekoladek Wawel. Kampania realizowana jest w telewizji i radiu.
Odświeżony spot czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki jest kontynuacją muzycznej serii reklam z lat ubiegłych. Działania reklamowe mają na celu odświeżenie wizerunku oraz wzrost świadomości marek, a także wsparcie promocji konsumenckiej.
Na potrzeby kampanii opracowane zostały spoty reklamowe o długości 15 i 30 sekund oraz dodatkowy 15 sekundowy informujący o promocji „Słodki Styl”. Spoty emitowane będą w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TVN Style, kanały tematyczne) oraz w radiu. Dodatkowo akcja promocyjna wsparta zostanie reklamą w prasie handlowej, materiałami POS oraz działaniami w Internecie.
Koncepcję i kreację przygotowała agencja Tippingpoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Za wsparcie PR dla kampanii odpowiada TBWA\PR.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.