Grupa Pracuj, właściciel portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl, rozpoczęła kampanię wizerunkową „Dopisz się”, której celem jest zaprezentowanie firmy jako atrakcyjnego pracodawcy. W kwietniu tego roku Grupa Pracuj została wyróżniona tytułem „Najlepszy Pracodawca 2008”, który przyznawany jest firmom najlepiej ocenianym przez swoich pracowników.
Po raz pierwszy działania wizerunkowe Grupy Pracuj skupione są na pokazaniu jej jako satysfakcjonującego miejsca pracy. Komunikacja została oparta na oryginalnych skojarzeniach pracowników firmy, odnoszących się do określenia „najlepszy pracodawca”, np. „awansodawca”, „satysfakcjodawca” czy „wyzwaniodawca”. Pod odręcznie napisanymi skojarzeniami widnieje hasło: „Dopisz się. Grupa Pracuj – Najlepszy Pracodawca 2008 czeka na Twoje CV.”
Celem kampanii jest nie tylko rekrutacja kandydatów do pracy w Grupie Pracuj, ale także podziękowanie za przyznany tytuł wszystkim obecnym pracownikom. – Stąd pomysł na zaangażowanie naszych pracowników w stworzenie kreacji reklamy – komentuje Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj.
Kampanię przygotowała Agencja Reklamowa S4. Działania w Internecie wesprze reklama prasowa w dzienniku „Rzeczpospolita” oraz tygodnikach „Newsweek” i „Polityka”.
– Wyniki badania pokazały, że nasze starania związane z budowaniem firmy, która jest satysfakcjonującym miejscem pracy i rozwoju zawodowego, zostały docenione przez naszych pracowników. Przyznany nam tytuł to dla nas bardzo cenne wyróżnienie i potwierdzenie, że jako firma świadcząca usługi z zakresu rekrutacji, możemy dzielić się z naszymi klientami wiedzą i doświadczeniem najlepszego pracodawcy – komentuje wyniki badania Przemysław Gacek, prezes Grupy Pracuj, do której należy Pracuj.pl.
Tytuł „Najlepszy Pracodawca” jest przyznawany przez firmę Hewitt Associates w oparciu o coroczne badanie prowadzone wśród pracowników i kadry zarządzającej. W tegorocznej edycji badania wzięło udział ponad 100 firm, a w gronie wyróżnionych tytułem „Najlepszy Pracodawca 2008” znalazło się 12 firm. Grupa Pracuj zajęła ósme miejsce w zestawieniu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.