Odświeżona i wzbogacona strona główna oraz nowa ergonomia stron prezentujących produkty to tylko niektóre ze zmian, jakie Ceneo przygotowało dla swoich użytkowników. Najważniejszym nowym elementem są “Przewodniki zakupowe”.
“Przewodniki…“ to baza wiedzy i wskazówek mówiących, jakimi kryteriami może kierować się kupujący, aby zakupiony artykuł odpowiadał jego potrzebom, a przy tym, żeby nadmiernie nie uszczuplił zasobów finansowych.
Na początku uruchomione zostaną “Przewodniki zakupowe” po prawie 10 branżach. Internauci otrzymają dodatkowe wsparcie prze zakupie m.in.: aparatu cyfrowego, notebooka, pralki, lodówki, telewizora, odtwarzacza MP3 etc.
Dodatkową nowością w Ceneo.pl jest ułatwiony dostęp do bazy blisko 10 tys. testów i publikacji o produktach, opracowanych przez niezależnych ekspertów. Ceneo rozwija dział opinii ekspertów przy współpracy z blisko 90 serwisami i vortalami tematycznymi.
– Przewodniki i opinie ekspertów są kolejnym krokiem w kierunku budowania miejsca, gdzie użytkownicy będą mogli podejmować decyzje zakupowe – mówi prezes Ceneo Łukasz Zych i dodaje: Obecna modernizacja serwisu, jak i wszystkie pozostałe działania w kierunku jego stałego ulepszenia, zgodne są z mottem firmy: ”Ceneo – to miejsce z którego zaczynają się zakupy w sieci”.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...