Po roku obecności na rynku Dziennik.pl wprowadził nową szatę graficzną i zmienił układ strony. Jest dzięki temu jeszcze bogatszy w treści, nowocześniejszy i bardziej przejrzysty. Jednym z elementów obecnego wizerunku serwisu jest nowe logo.
Zmieniony układ graficzny Dziennika.pl pozwala na lepszą ekspozycję artykułów newsowych oraz tekstów z drukowanego wydania DZIENNIKA i jego dodatków. Wyodrębniony został m.in. dział Komentatorzy, w którym Internauci znajdą materiały znanych publicystów DZIENNIKA oraz innych mediów.
Nowy Dziennik.pl umożliwia szybkie i wygodne przeglądanie bogatego zasobu multimediów. Działy serwisu: Multimedia i Foto zawierają szereg galerii zdjęć, nagrań wideo i plików dźwiękowych. Dziennik.pl współpracuje w tym zakresie m.in. z Telewizją CNN oraz programem „Wydarzenia” Telewizji POLSAT.
Piotr Bugajski, Redaktor Naczelny serwisu Dziennik.pl: „Nowoczesne rozwiązania techniczne pozwalają redakcji jeszcze sprawniej informować o ważnych wydarzeniach. Dzięki temu dostarczamy najświeższe informacje w atrakcyjny sposób, przez całą dobę”.
Dziennik.pl to także nowe podserwisy, m.in. związany z Dziennikiem Finansowym „The Wall Street Journal”, użytkowy prezenty.dziennik.pl, czy rozwijana w kierunku dalszej personifikacji treści zakładka Mój Dziennik.
Radosław Porczyński, Project Manager serwisu Dziennik.pl: „Modyfikacje techniczne i wizualne to nie koniec zmian świadczących o rozwoju serwisu. Zamierzamy stale poszerzać ofertę o nowe projekty – zarówno autorskie, jak i partnerskie – współpracując z renomowanymi podmiotami. Zapraszamy również Internautów do współtworzenia serwisu”.
Zmiana wyglądu Dziennika.pl wiąże się z nową ofertą reklamową. Zmodyfikowany cennik będzie obowiązywał od stycznia 2008 roku. Za kontakty z reklamodawcami odpowiada Magdalena Jabłońska.
Według danych Megapanel Gemius z września 2007 roku serwis odwiedziło ponad 790 tys. użytkowników, co plasuje go na drugim miejscu wśród internetowych serwisów gazet codziennych. Liczba odsłon serwisu w tym samym okresie przekroczyła 20 milionów, zapewniając Dziennikowi.pl pierwsze miejsce we wspomnianej wyżej kategorii.
Nowa szata graficzna serwisu powstała przy współpracy Szefa Działu Graficznego Dziennika.pl – Michała Koreckiego, Dyrektora Kreatywnego DZIENNIKA – Piotra Grzybowskiego i redakcji Dziennika.pl.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.