Nowa odsłona Dziennik.pl

Opublikowano: 29 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Po roku obecności na rynku Dziennik.pl wprowadził nową szatę graficzną i zmienił układ strony. Jest dzięki temu jeszcze bogatszy w treści, nowocześniejszy i bardziej przejrzysty. Jednym z elementów obecnego wizerunku serwisu jest nowe logo.
Zmieniony układ graficzny Dziennika.pl pozwala na lepszą ekspozycję artykułów newsowych oraz tekstów z drukowanego wydania DZIENNIKA i jego dodatków. Wyodrębniony został m.in. dział Komentatorzy, w którym Internauci znajdą materiały znanych publicystów DZIENNIKA oraz innych mediów.

Nowy Dziennik.pl umożliwia szybkie i wygodne przeglądanie bogatego zasobu multimediów. Działy serwisu: Multimedia i Foto zawierają szereg galerii zdjęć, nagrań wideo i plików dźwiękowych. Dziennik.pl współpracuje w tym zakresie m.in. z Telewizją CNN oraz programem „Wydarzenia” Telewizji POLSAT.

Piotr Bugajski, Redaktor Naczelny serwisu Dziennik.pl: „Nowoczesne rozwiązania techniczne pozwalają redakcji jeszcze sprawniej informować o ważnych wydarzeniach. Dzięki temu dostarczamy najświeższe informacje w atrakcyjny sposób, przez całą dobę”.

Dziennik.pl to także nowe podserwisy, m.in. związany z Dziennikiem Finansowym „The Wall Street Journal”, użytkowy prezenty.dziennik.pl, czy rozwijana w kierunku dalszej personifikacji treści zakładka Mój Dziennik.

Radosław Porczyński, Project Manager serwisu Dziennik.pl: „Modyfikacje techniczne i wizualne to nie koniec zmian świadczących o rozwoju serwisu. Zamierzamy stale poszerzać ofertę o nowe projekty – zarówno autorskie, jak i partnerskie – współpracując z renomowanymi podmiotami. Zapraszamy również Internautów do współtworzenia serwisu”.

Nowa odsłona Dziennik.pl  1

Zmiana wyglądu Dziennika.pl wiąże się z nową ofertą reklamową. Zmodyfikowany cennik będzie obowiązywał od stycznia 2008 roku. Za kontakty z reklamodawcami odpowiada Magdalena Jabłońska.

Według danych Megapanel Gemius z września 2007 roku serwis odwiedziło ponad 790 tys. użytkowników, co plasuje go na drugim miejscu wśród internetowych serwisów gazet codziennych. Liczba odsłon serwisu w tym samym okresie przekroczyła 20 milionów, zapewniając Dziennikowi.pl pierwsze miejsce we wspomnianej wyżej kategorii.

Nowa szata graficzna serwisu powstała przy współpracy Szefa Działu Graficznego Dziennika.pl – Michała Koreckiego, Dyrektora Kreatywnego DZIENNIKA – Piotra Grzybowskiego i redakcji Dziennika.pl.

Hanna LaskowskaNowa odsłona Dziennik.pl

Podziel się!

O autorze

hania