We wrześniu wystartował nowy dziecięcy serwis – www.pysio.pl, zaprojektowany i wykonany przez agencję interaktywną Venti, która od czerwca tego roku odpowiedzialna jest za internetową obsługę marki soków dla dzieci – Pysio.
Po wygranym przed trzema miesiącami przetargu, za internetową obsługę marki Pysio, należącej do firmy Agros Nova, odpowiada agencja Venti. Dotychczas serwis WWW prezentujący tę markę rozwijany był przez agencję OS3.
Wybraliśmy Venti, ponieważ agencja zaprezentowała najbardziej atrakcyjną koncepcję witryny, która jednocześnie jest świetnie dopasowana do strategicznych założeń marketingowych brandu – mówi Arkadiusz Słota z Agros Nova. Chcemy edukować przez zabawę i zachęcać najmłodszych internautów do aktywności. Dziś można już obejrzeć na www.pysio.pl – jak nam się to udaje.
Pierwszy etap mamy za sobą. Teraz przygotowujemy kolejne odsłony serwisu. Każda z nich to nowa podróż (po innym kraju) i nowe atrakcje dla najmłodszych. Mam nadzieję, że i one spodobają się dzieciom tak, jak podoba się aktualne zwiedzanie Australii na Pysio.pl – komentuje Marta Mirowska, Account Manager Venti.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...