Od połowy marca do końca maja trwać będzie kampania reklamowa nowego, całkowicie zmodernizowanego Volvo S40. Model ten cechuje niezwykle wysoki poziom bezpieczeństwa oraz nowatorskie wnętrze rodem z większego modelu. Najbardziej charakterystycznym elementem nowego wystroju kabiny jest unikalna, wolno stojąca kolumna środkowej konsoli, łącząca w elegancki sposób nakładkę tunelu z deską rozdzielczą.
Celem działań skierowanych do dotychczasowych właścicieli Volvo planujących wymianę samochodu oraz potencjalnych klientów jest przedstawienie nowego modelu samochodu oraz wsparcie jego sprzedaży.
Kampania jest prowadzona przy użyciu takich kanałów komunikacji jak prasa, outdoor oraz internet.
Rolą prasy jest precyzyjne dotarcie do grupy docelowej Volvo w kampanii wprowadzającej. Wykorzystano magazyny life style (w tym zarówno pisma szerokozasięgowe tj. National Geographic, Focus czy Playboy, jak również pisma niszowe tj. Cigaro, Harvard Bussines Review itp) główne magazyny motoryzacyjne oraz tygodniki opinii.
Outdoor posłuży do prezentacji samochodu na ulicach, a więc w miejscu gdzie jego obecność jest pożądana. Wykorzystano sieć spektakularnych nośników typu backlight, lącząc doskonałą jakość tego rodzaju tablic z pozycjonowaniem samego modelu VolvoS40
Istotnym elementem prowadzonych działań jest kampania w internecie, medium bardzo dobrze dopasowanym do grupy docelowej Volvo. Kampania rozpoczęła się już w lutym emisją artykułów sponsorowanych. Rozwinięciem działań online będzie emisja atrakcyjnych wizualnie form reklamy, doskonale nadających się do prezentacji nowego modelu (intersticiali i pop-underów) na najpopularniejszych witrynach biznesowych i informacyjnych. Kampania dodatkowo wspierana jest e-mailingiem, mailingiem bezpośrednim oraz akcjami telemarketingowymi.
Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujacy się komunikacja one-to-one – mOne. Kreację przygotowały butik kreatywny U-Boot oraz agencja interaktywna K2.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.