Nowa oferta reklamy on-line w agencji Cube Group

Opublikowano: 16 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja Cube Group specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach (SEM i SEO) zrealizowała kolejny etap w zapowiadanym na ten rok planie rozwoju spółki. Indywidualne podejście do potrzeb Klienta odzwierciedlono rozbudowaniem oferty reklamowej, m. in. o kompleksowe działania doradcze w zakresie planowania reklamy w programach afiliacyjnych oraz o zarządzanie zakupem akcji, klików i lidów u różnych wydawców na potrzeby konkretnego reklamodawcy.

Obok trwających nieprzerwanie przygotowań do wejścia na New Connect, spółka Cube Group prezentuje nowe podejście do kontroli efektywności emisji reklamy on-line. Zespół agencji opracował i włączył do oferty własny program doradczy pozwalający na lepszą kontrolę jakościową i kosztową działań reklamowych prowadzonych w sieci. Klient ma wydać mniej pieniędzy, a efektywność reklamy ma być wyższa niż dotychczas. Nowa oferta powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów agencji i rozwijające się możliwości optymalizacji kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie.

Nowa oferta reklamy on-line w agencji Cube Group  1

„W tej chwili reklamodawca – oprócz bardziej standardowych usług typu reklama w wyszukiwarkach, czy na stronach www – może zlecić nam doradztwo oraz zarządzanie kampanią reklamową, w tym wybór najbardziej odpowiednich form i miejsc emisji. Po pierwsze nasi specjaliści zoptymalizują kampanię, dokonując dla Klienta zakupu akcji, klików i lidów w różnych sieciach reklamowych, czy też portalach. Z drugiej strony będą zarządzać efektywnością działań prowadzonych przy użyciu dostępnych na rynku programów afiliacyjnych. Z całego bogactwa możliwości dostępnych na rynku, to naszym zadaniem jest teraz ułożenie najefektywniejszej kampanii reklamowej po najniższej cenie”- mówi Andrzej Cudny, Cube Group.

Reklamodawca uzyskuje wartość dodaną w postaci połączenia zarządzania kampanią internetową prowadzoną równolegle w kilku miejscach, czy też przy użyciu kilku technik jak np. reklama w wyszukiwarkach i reklama w sieciach afiliacyjnych. Rozliczenie nawet tak rozbudowanej kampanii następuje w jednym miejscu, na podstawie ogólnej liczby kliknięć, akcji, czy lidów, zakupionych przez opiekuna kampanii na potrzeby konkretnych działań u wydawców, a w przypadku programów afiliacyjnych rozliczenie dotyczy wykonanych przez internautów akcji w postaci np. wypełnionego formularza, czy zakupu produktu. Reklamodawca nie współpracuje samodzielnie z kilkoma podmiotami, aby wybrać najlepszą ofertę reklamową na rynku. Całą obsługę kampanii oddaje w ręce zespołu Cube Group, którego zadaniem jest zoptymalizowanie przebiegu kampanii i wybranie najlepszych z dostępnych rozwiązań w ocenie „cena-efekt”. Współpracującemu z Cube Group reklamodawcy dedykowany jest opiekun nadzorujący, który zarządza dla Klienta całością kampanii i pracuje nad najkorzystniejszymi, z punktu widzenia zleceniodawcy, rozwiązaniami.

Hanna LaskowskaNowa oferta reklamy on-line w agencji Cube Group

Podziel się!

O autorze

hania