W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie reklamodawców kampaniami zasięgowymi, Biuro Reklamy WP skonstruowało specjalną ofertę umożliwiającą dotarcie z komunikatem promocyjnym do ogromnej rzeszy internautów. Nowy produkt – WPZasięg – dostępny jest w ośmiu opcjach, w zależności od wybranej liczby unikalnych użytkowników, w przedziale od 250 tysięcy do nawet 5 milionów.
Pakiety reklamowe obejmują emisje kreacji w modelu RunOnSite (bez wyszczególnienia stron i serwisów), zawierającym serwisy cieszące się największą popularnością w portalu, takie jak: Sport, Film, MP3, Gry, Szukaj, Katalog, Czat, Poczta, Webpark, Strona Główna itd. Poza gigantycznym zasięgiem, który można osiągnąć przy zastosowaniu nowej oferty, jest ona również znacznie bardziej efektywna kosztowo.
„WPZasięg umożliwia szybkie budowanie zasięgu kampanii (nawet milion użytkowników w 1 dzień!) przy kosztach znacznie niższych niż w przypadku reklamy w popularnych komunikatorach internetowych – mówi Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy w Wirtualnej Polsce – Nasza oferta zapewnia także pełną kontrolę nad jakością merytoryczną i otoczeniem reklamy, eliminując niebezpieczeństwa związane z niepożądanymi skojarzeniami, czy też treściami konkurencyjnymi wobec oferty reklamodawcy, co stanowi główny mankament produktów zasięgowych sieci reklamowych.”.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.