Nowa propozycja reklamowa WP – WPZasięg

Opublikowano: 12 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie reklamodawców kampaniami zasięgowymi, Biuro Reklamy WP skonstruowało specjalną ofertę umożliwiającą dotarcie z komunikatem promocyjnym do ogromnej rzeszy internautów. Nowy produkt – WPZasięg – dostępny jest w ośmiu opcjach, w zależności od wybranej liczby unikalnych użytkowników, w przedziale od 250 tysięcy do nawet 5 milionów.

Pakiety reklamowe obejmują emisje kreacji w modelu RunOnSite (bez wyszczególnienia stron i serwisów), zawierającym serwisy cieszące się największą popularnością w portalu, takie jak: Sport, Film, MP3, Gry, Szukaj, Katalog, Czat, Poczta, Webpark, Strona Główna itd. Poza gigantycznym zasięgiem, który można osiągnąć przy zastosowaniu nowej oferty, jest ona również znacznie bardziej efektywna kosztowo.

„WPZasięg umożliwia szybkie budowanie zasięgu kampanii (nawet milion użytkowników w 1 dzień!) przy kosztach znacznie niższych niż w przypadku reklamy w popularnych komunikatorach internetowych – mówi Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy w Wirtualnej Polsce – Nasza oferta zapewnia także pełną kontrolę nad jakością merytoryczną i otoczeniem reklamy, eliminując niebezpieczeństwa związane z niepożądanymi skojarzeniami, czy też treściami konkurencyjnymi wobec oferty reklamodawcy, co stanowi główny mankament produktów zasięgowych sieci reklamowych.”.

http://reklama.wp.pl

Sylwester KozakNowa propozycja reklamowa WP – WPZasięg

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.