W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie reklamodawców kampaniami zasięgowymi, Biuro Reklamy WP skonstruowało specjalną ofertę umożliwiającą dotarcie z komunikatem promocyjnym do ogromnej rzeszy internautów. Nowy produkt – WPZasięg – dostępny jest w ośmiu opcjach, w zależności od wybranej liczby unikalnych użytkowników, w przedziale od 250 tysięcy do nawet 5 milionów.
Pakiety reklamowe obejmują emisje kreacji w modelu RunOnSite (bez wyszczególnienia stron i serwisów), zawierającym serwisy cieszące się największą popularnością w portalu, takie jak: Sport, Film, MP3, Gry, Szukaj, Katalog, Czat, Poczta, Webpark, Strona Główna itd. Poza gigantycznym zasięgiem, który można osiągnąć przy zastosowaniu nowej oferty, jest ona również znacznie bardziej efektywna kosztowo.
„WPZasięg umożliwia szybkie budowanie zasięgu kampanii (nawet milion użytkowników w 1 dzień!) przy kosztach znacznie niższych niż w przypadku reklamy w popularnych komunikatorach internetowych – mówi Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy w Wirtualnej Polsce – Nasza oferta zapewnia także pełną kontrolę nad jakością merytoryczną i otoczeniem reklamy, eliminując niebezpieczeństwa związane z niepożądanymi skojarzeniami, czy też treściami konkurencyjnymi wobec oferty reklamodawcy, co stanowi główny mankament produktów zasięgowych sieci reklamowych.”.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.