Od kwietnia, stanowisko dyrektora strategicznego DougFaberFamily obejmie Katarzyna Masewicz. Do jej obowiązków należeć będzie również nadzór nad rozwojem działów strategii spółek grupy Mothership.
Katarzyna Masewicz jest absolwentką wydziału Psychologii UW, od 1992 związana jest z branżą reklamową. W 1992-2005 jako Dyrektor Strategiczny i Członek Zarządu Leo Burnett. Od 2006 jako Brand Planning Director w McCann Erickson. Jest również aktywnym wykładowcą, między innymi w ramach Uniwersytetu SAR.
Swoje dodatkowe umiejętności zdobywała w Chicago, Londynie, Pradze i Rzymie. Jest też laureatką wielu nagród w tym: Effie, Leo Burnett i Media Marketing Polska.
“Chcemy być referencją w zakresie ‘Return on Ideas’ czyli zwrotu z inwestycji reklamowych naszych Klientów. Wierzę, że dołączenie Kasi istotnie nas przybliży do bycia numerem jeden na tym polu” – mówi Jacek Olechowski, Dyrektor Zarządzający DougFaberFamily.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!