Agencja digital One stworzyła dla 7UP internetową część nowej kampanii wizerunkowej tej marki. To już kolejny projekt zrealizowany dla koncernu Pepsi. Grupa Pepsi CEG, odpowiedzialna za komunikację marketingową w Europie środkowej i wschodniej, konsekwentnie realizuje strategię wykorzystywania Internetu jako jednego z kanałów dotarcia do swoich odbiorców, tym razem poświęcając uwagę 7UP.
Nowa akcja ma charakter multilokalny, a jej internetowa część została w całości przygotowana przez digital One i jest na bieżąco dostosowywana do potrzeb poszczególnych rynków. Projekt zakładał stworzenie koncepcji i wykonanie serwisu WWW, który służyłby jako wsparcie dla rozpoczynającej się 7 maja br. w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech akcji wizerunkowej.
Projekt 7up.pl, oraz jego odpowiedniki w krajach objętych promocją, to stworzona przy pomocy technologii Macromedia Flash przygoda, której bohaterem jest doskonale rozpoznawalna postać Fido Dido, pomagająca już w reklamowaniu marki 7UP na początku lat dziewięćdziesiątych. Światopogląd i sposób bycia tego, narysowanego charakterystyczną kreską, nastolatka można opisać jednym z jego powiedzonek – „Normalne jest banalne”, co odzwierciedla sposób na życie, jaki promuje 7UP.
„Filarem tworzonych przez nas strategii obecności w Sieci jest pomysł na wykorzystanie możliwości, jakie daje Internet” mówi Arkadiusz Słota, project manager digital One, odpowiedzialny za projekt 7UP. Koncepcja komunikacyjna przygotowana przez firmę digital One została oparta na „fidozofiach” – hasłach będących streszczeniem światopoglądu promowanego przez 7UP i współgrających równocześnie z nowym wizerunkiem i filozofią marki. Projekt autorstwa digital One jest przemyślanym narzędziem marketingowym i stanowi bazę dla działań zmierzających do zmian w postrzeganiu 7UP. Strategia obecności w sieci marki 7UP, którą zaplanowała i realizuje firma digital One, opiera się na wykorzystaniu możliwości, jakie daje Internet: odpowiednim rozłożeniu akcji w czasie, interakcji oraz możliwości stopniowego dodawania nowych atrakcji.
http://www.7up.pl
http://www.7up.hu
http://www.7up.cz
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.