Google udostępniła nową wersji pakietu Google Analytics™, służącego do monitorowania ruchu na stronach internetowych.
Google Analytics, darmowe narzędzie klasy korporacyjnej, ułatwia dyrektorom firm, specjalistom od marketingu oraz właścicielom stron internetowych zrozumienie, jak użytkownicy korzystają z ich serwisu, a dzięki temu zmaksymalizowanie zysków z internetowego biznesu. Produkt został w całości zaprojektowany od nowa oraz wyposażony w funkcje: takie jak: raportowanie poprzez e-mail, dowolnie konfigurowalne ekrany startowe (dashboard), ulepszone ekrany map, a także przystępne opisy.
„Google Analytics pozwala nam lepiej zrozumieć internautów, dostarczając przejrzyste i czytelne dane o ich zachowaniu. W oparciu o nie podejmujemy decyzje dotyczące poprawy ergonomii witryny, zmian w strategii promocji on-line, wdrożeniu nowych funkcjonalności. Dzięki tej aplikacji operujemy na twardych danych, a nie tylko hipotetycznych założeniach”. – stwierdza Tomasz Siedlecki, Dyrektor ds. Marketingu RTV EURO AGD.
W nowej wersji Google Analytics dane umieszczane są w zestawach raportów, pozwalając użytkownikom na podejmowanie świadomych decyzji dotyczących zarządzania serwisem oraz kampanii Google AdWords™. Google Analytics pozwala prześledzić skuteczność internetowych akcji marketingowych takich jak reklamowe kampanie internetowe lub programy CPC („cost per click” – cena za kliknięcie) oraz tworzyć raporty e-mail, które można przesyłać do współpracowników zgodnie z ustalonym harmonogramem.
„Do niedawna jednym z podstawowych narzędzi analizujących ruch na witrynie Merlin.pl pod względem jakościowym był nasz autorski system Merlin Clickstream” – mówi Błażej Stachowiak, Dyrektor ds. Wdrożeń Informatycznych w Merlin.pl – „Obecnie jesteśmy po drugim etapie wdrożenia Google Analytics. Już po kilku dniach widać było korzyści, jakie przynosi zebranie w jednym miejscu wielu raportów, które konsolidują dane z ruchu transakcyjnego, wraz z danymi z wejść do Merlin.pl poprzez organiczne wyniki wyszukiwania bądź to kampanie AdWords” – dodaje.
Nowa wersja Google Analytics oferuje lepszą widoczność ważnych danych, przejrzystą grafikę i intuicyjne ścieżki nawigacji. Program omawia dane korzystając z prostego języka, dzięki czemu właściciele serwisów mogą podejmować bardziej świadome decyzje. Narzędzie zawiera również karty wyników oraz podsumowania, które przekształcają informacje w podsumowania głównych wskaźników wydajności oraz dostarczają konkretnych informacji dotyczących użytkowników.
Usługa Google Analytics jest zintegrowana z Google AdWords. Nowo-zarejestrowani użytkownicy będą otrzymywać natychmiastowy dostęp do nowej wersji narzędzia. W ciągu kilku następnych tygodni nowa wersja Google Analytics zostanie również zaprezentowana obecnym użytkownikom.
Więcej informacji na temat Google Analytics można znaleźć na blogu Google Analytics pod adresem: http://analytics.blogspot.com/. Natomiast pod adresem http://www.google.com/analytics/video można znaleźć instruktażowe filmy wideo zawierające wskazówki dotyczące korzystania z nowej wersji Google Analytics.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.