Spółka, zajmująca się pozyskiwaniem i uzdatnianiem stłuczki szkła opakowaniowego, zmieniła layout swojej strony internetowej. Odświeżony design serwisu to jeden z elementów nowej strategii Krynicki Recykling, związanej z planowanym na IV kwartał tego roku debiutem na rynku NewConnect.
Można znaleźć na niej wiele praktycznych informacji, związanych z ekologią, przetwórstwem szkła i recyklingiem.
Na stronie krynicki.pl oprócz historii spółki, można również zapoznać się z krótką analizą rynku przetwórczego, a także planowaną strategią działalności firmy do czasu debiutu, który jest przewidziany na IV kwartał 2007 roku. Dodatkowo na witrynie zamieszczono mapkę z zaznaczonymi lokalizacjami biura i trzech stacji uzdatniania, a także teksty ustaw o opakowaniach i odpadach.
„Nowy projekt strony internetowej to część naszej kampanii wizerunkowej, związanej z wejściem na rynek NewConnect. Witryna jest wizytówką firmy, jej przejrzystość to duże ułatwienie dla użytkownika i prosty dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. Strona była przygotowywana z myślą zarówno o odbiorcach, którzy o Spółce i jej profilu wiedzą niewiele, jak i tych, którzy mają pojęcie o rynku i szukają informacji bardziej specjalistycznych” – powiedział Adam Krynicki, Prezes Zarządu Krynicki Recykling.
Dominującym kolorem na stronie jest zielony, kojarzący się z naturą i ekologią – czyli obszarom bliskim profilowi działalności spółki. Zwracają również uwagę ciekawe zdjęcia, pojawiające się w prawym górnym rogu.
Autoryzowanym Doradcą Spółki jest Capital One Advisers Sp. z o.o. – spółka działająca na polskim rynku od połowy 2002 roku, początkowo jako firma doradcza specjalizująca się w transakcjach kapitałowych na rynku niepublicznym – przejęciach i sprzedaży przedsiębiorstw oraz emisjach akcji z udziałem funduszy typu private equity, a obecnie skoncentrowana na obsłudze średniej i dużej wielkości firm, w szczególności poszukujących najkorzystniejszego dostępu do zewnętrznych źródeł kapitału finansującego dalszy rozwój.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!