Nowa witryna Okocimia

Marka Okocim z portfela Carlsberg Polska uruchomiła nową witrynę internetową odkrywającą wszystkie warianty marki w nowej odsłonie: Okocim Premium Pils, Okocim Premium Mocne i Okocim Pszeniczne oraz tajniki i historię warzenia tego tradycyjnego polskiego piwa.
Nowy serwis internetowy jest spójny z nową oprawą marki Okocim i wyróżnia się elegancją, prostotą i charakterystyczną czarno-kremowo-bursztynową kolorystyką, nawiązującą do barw trunku i nowych opakowań piwa. Przejrzysta forma strony, funkcjonalna i łatwa do opanowania nawigacja, a także sentencje o życiu i smaku piwa, pojawiające się przy odsłonie kolejnych sekcji, determinują szlachetny wygląd serwisu.

Witryna zaprojektowana specjalnie z myślą o miłośnikach i smakoszach piwa została wzbogacona o interesujące dla nich sekcje. Strona w nowoczesny sposób wprowadza w ponad 160 – letnią tradycję marki Okocim, poprzez m.in. oryginalną prezentację zabytkowych zdjęć i skrót historii Browaru Okocim. Na stronie można ponadto odnaleźć opis poszczególnych wariantów marki Okocim, a także ciekawe informacje na temat techniki nalewania piwa i tajemnicy jego smaku, przedstawione w interaktywny sposób. Smakosze piwa żądni chwili rozrywki mogą zagrać w jedną z okocimskich gier.

Nowa witryna internetowa www.okocim.pl jest wizytówką marki Okocim, piwa o szlachetnym, wyważonym smaku. Zależy nam na tym, by użytkownicy serwisu odwiedzając go mogli poczuć prawdziwą przyjemność towarzyszącą smakowaniu piwa Okocim. Dla naszych konsumentów i użytkowników strony rozpoczęliśmy konkurs internetowy, na najciekawszy opis wrażeń towarzyszących pierwszej chwili smakowania piwa Okocim.” – mówi Aldona Szczerba, Marketing Manager w Carlsberg Polska

„Na nowym okocimskim serwisie staraliśmy się wytworzyć atmosferę relaksu, delektowania się chwilą, poprzez odprężającą muzykę ze spotu reklamowego, ciekawe, zabawne sentencje skłaniające do refleksji, odprężające gry, jak i wprowadzenie użytkowników do bogatej i ciekawej historii marki Okocim. Mamy nadzieję, że strona przypadnie do gustu smakoszom Okocimia i zainspiruje także nowych konsumentów do poznania historii, smaku i tajników warzenia piwa Okocim” – mówi Dariusz Deszczka, Senior Brand Manager marki Okocim w Carlsberg Polska.

Twórcą nowej witryny internetowej pod adresem www.okocim.pl jest agencja interaktywna Byss.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top