Dział Marketingu firmy NetSprint.pl wzbogacił się o 2 nowych specjalistów.
Olga Kamińska objęła stanowisko specjalisty ds. public relations. Do jej obowiązków będzie należało kreowanie oraz realizacja strategii i kampanii komunikacyjnych dla firmy NetSprint.pl oraz poszczególnych produktów. Ponadto będzie odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych oraz za budowanie komunikacji wewnętrznej w firmie. Przed podjęciem pracy w NetSprint.pl przez prawie trzy lata była związana z agencją ITBC Communication, gdzie prowadziła kampanie public relations głównie dla firm z branży nowych technologii.
Jacek Bieliński został konsultantem ds. strategii marketingowej w NetSprint.pl i będzie odpowiadał za współtworzenie strategii marketingowej firmy oraz poszczególnych produktów. Do jego obowiązków będzie należała analiza rynku oraz planowanie i koordynacja działań związanych z zarządzaniem marką NetSprint.pl. W latach 2002-2007 Jacek Bieliński pracował w koncernie Unilever na stanowiskach Brand Managera marek Hellmans, Amino i Lipton.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.